In feite niet zo moeilijk; maak een .bat file die Dnetc.exe en Dnetc.ini kopieerd naar de harde schijf.
Dan path/Dnetc.exe -install om 'm als hidden service te installeren, en path/Dnetc.exe -svcstart om 'm de eerste keer te starten.
Heb helaas geen compleet voorbeeld bij de hand, en waarom zou de .bat encrypted moeten zijn? Die gebruik je toch alleen maar de eerste keer (van flop bv)
Suc6
Dan path/Dnetc.exe -install om 'm als hidden service te installeren, en path/Dnetc.exe -svcstart om 'm de eerste keer te starten.
Heb helaas geen compleet voorbeeld bij de hand, en waarom zou de .bat encrypted moeten zijn? Die gebruik je toch alleen maar de eerste keer (van flop bv)
Suc6
Intentionally left blank
Verwijderd
Asjemenou ?
hehehe als dat zo is, dat er zo n file bestaat dan heb ik op me (vorige
) school ook nog wel een paar pc s staan
IK met ander was allang van plan die dingen te installen (half jaar
) maar niet van gekomen omdat we die koe niet hadden.
ik nu naar een andere school , heeeeel misschien daar paar computers , maar als ik dan betrapt wordt zal ik er wel vanaf gekick worden , dus dat doe ik daar maar niet.
-----FLASH!!----- een idee ! de bibliotheken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaa die kunnen wel
gna gna gna (duivelssmilie)
Kan iemand niet die file beschikbaar stellen ? of mail het me
saja3d@yahoo.com
hehehe als dat zo is, dat er zo n file bestaat dan heb ik op me (vorige
) school ook nog wel een paar pc s staan
IK met ander was allang van plan die dingen te installen (half jaar
) maar niet van gekomen omdat we die koe niet hadden.
ik nu naar een andere school , heeeeel misschien daar paar computers , maar als ik dan betrapt wordt zal ik er wel vanaf gekick worden , dus dat doe ik daar maar niet.-----FLASH!!----- een idee ! de bibliotheken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaa die kunnen wel
gna gna gna (duivelssmilie)
Kan iemand niet die file beschikbaar stellen ? of mail het me
saja3d@yahoo.com
Verwijderd
hoezo betrapt... je moet het ook goed doen. Je moet de flop die je maakt gewoon op internet zetten, dan hoefje ook niet met flop rond te lopen op school....
en als je het niet onder je eigen e-mail durft, doe het dan onder die van iemand anders (de mijn bevoorbeeld !!)
wolverine@netgames.net
en als je het niet onder je eigen e-mail durft, doe het dan onder die van iemand anders (de mijn bevoorbeeld !!)
wolverine@netgames.net
Pagina: 1
)