Switchen van monitor als je op een knop drukt

Pagina: 1
Acties:

• Jodel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2024
Ok dit is het geval.

Ik heb een gf4 mx440 (AGP) en een oud pci kaartje. Ik heb dual screen werkend maar nu word ik helemaal gek als ik op de ene monitor bijvoorbeeld internet explorer wil afsluiten. De cursor gaat dan dehele tijd naar die andere monitor (ze staan niet vlak naast elkaar). Is er een mogelijk dat ik niet met mijn cursor in het andere beeldscherm kan komen tenzij ik een toetsencombinatie indruk (bijvoorbeeld ctrl+shift) ?

Greetz jodel

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 11:56

Frostbite

🤦🏻‍♂️

In de beeldscherminstellingen wijzigen dat hij het bureaublad niet moet uitbreiden met de 2de monitor.

🎮 Steam
💻AMD 9800X3D
📱 Samsung Galaxy S25+

• Jodel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-01-2024
Mja dan schakelt ie gelijk de hele monitor uit ...

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 19:26
volgens mij kan dat met ultramon wel, maar weet het niet zeker. ultramon kun je wel vinden via google :)

/edit btw, hier loopt iedere multimonitor gebruiker tegaan in het begin, dat went wel, en na een paar dagen heb je er al geen last mee van hoor ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Maverick op 19-06-2003 23:23 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:37

BaRF

bijna kerst

Maverick schreef op 19 juni 2003 @ 23:22:
volgens mij kan dat met ultramon wel, maar weet het niet zeker. ultramon kun je wel vinden via google :)

/edit btw, hier loopt iedere multimonitor gebruiker tegaan in het begin, dat went wel, en na een paar dagen heb je er al geen last mee van hoor ;)
kan idd, met een zelf-ingestelde toets-combo kun je bv de muis 'locken' aan scherm 1 ofzo :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ultramon is trouwens geen freeware :)

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:05
Hydravision niet iets dan?? Kun je downloaden van de Ati site; of werkt ie alleen met echte ATI kaartjes?

Pvouput live

Pagina: 1