https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
Moeten we hierover onze mening geven of wat?
EDIT: sry zo was het niet bedoeld maar ik vond het nogal een onduidelijke Topic Start.
Ik zal mijn commentaar erover geven als de pagina geladen geraakt (mijn adsl doet raar).
Wat vind je er eigenlijk zelf van?
Is het al niet mooi van mij dat ik reply op je topic
K trg ontopic:
Ik denk toch dat het een te dik boek is voor velen onder ons!
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 13:32 ]
Geef je eens een linkje naar een voor velen potentieel interessant boek, is het weer niet goed.
https://fgheysels.github.io/
Verwijderd
Het lijkt mij een zeer interessant boek om meer inzicht te krijgen in programmeren maar ik zou het eerder gebruiken als naslagwerk!
Er lijkt heel veel werk ingestoken te zijn!
Ook mooi citaat: The unity of programming as a single discipline has been lost
Als ik eens heeeeeeel veel papier heb print ik het wel eens af
Verwijderd
Ik heb het alleen maar even globaal bekeken maar zodra ik meer tijd heb (vakantie) ga ik iig de interessante hoofdstukken wel lezen, dank je!
Als naslagwerk lijkt het mij nou juist minder geschikt. Ik heb het net even bekeken en wat ik ervan begrijp gaan ze meer in op de algemene/theoretische kant van het programmerenHet lijkt mij een zeer interessant boek om meer inzicht te krijgen in programmeren maar ik zou het eerder gebruiken als naslagwerk!
Trek deze conclusie alsjeblieft niet op basis van één meningGeef je eens een linkje naar een voor velen potentieel interessant boek, is het weer niet goed.
Als het klopt dat dit boek de theoretische kant bespreekt van programmeren in het algemeen lijkt het mij in ieder geval wel een interessant boek en heb de link dus ook snel gebookmarked
...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones
Niet waar hoor, ik vind het een interessant linkje en het boek ziet er ook goed uit. Ben nu even bezig met patterns of enterprise application architecture maar daarna ga ik het zeker wel even doorkijken.whoami schreef op 21 juni 2003 @ 13:24:
Je doet ermee wat je wilt.
Geef je eens een linkje naar een voor velen potentieel interessant boek, is het weer niet goed.
Nu effe serieus het boek ziet er wel aardig uit ja,
[ Voor 28% gewijzigd door alienfruit op 21-06-2003 20:06 ]