Ik wil mijn dvd aan mijn systeem hangen, maar nu weet ik niet hoe ik de pinnetjes moet zetten.
Ik heb een Cd-rom drive 40x en nu een dvd 12x40 die ik erop wil zetten, en nu wil ik mijn dvd master maken en mijn cd-rom drive tot slave.
Nu heeft de dvd 6 pinnetjes achter, dat ziet er zo uit :
...
...
maar mijn cd-rom drive heeft 12 pinnen namelijk zo :
... ...
... ...
Nou heb ik een rij pinnetjes helemaal leeg, en een de andere 6 van de cd-rom drive zit er op 1 pinnetje zo'n wit plasticje.
Nu is het probleem dat ik met mijn cd-rom net een film kon kijken die op cd-rom stond, maar mijn dvd maakt rotgeluiden en kan het niet lezen...
Mijn dvd staat nu zo :
..|
..|
De 2 laatste heb ik nu dus met elkaar verbonden van de dvd..
Hoe krijg ik de dvd nou op master?
en klopt het nu dat de cd-rom drive op slave staat of heb ik geluk dat hij dat toevallig nu kan lezen?
M.v.g
Seppie
Ik heb een Cd-rom drive 40x en nu een dvd 12x40 die ik erop wil zetten, en nu wil ik mijn dvd master maken en mijn cd-rom drive tot slave.
Nu heeft de dvd 6 pinnetjes achter, dat ziet er zo uit :
...
...
maar mijn cd-rom drive heeft 12 pinnen namelijk zo :
... ...
... ...
Nou heb ik een rij pinnetjes helemaal leeg, en een de andere 6 van de cd-rom drive zit er op 1 pinnetje zo'n wit plasticje.
Nu is het probleem dat ik met mijn cd-rom net een film kon kijken die op cd-rom stond, maar mijn dvd maakt rotgeluiden en kan het niet lezen...
Mijn dvd staat nu zo :
..|
..|
De 2 laatste heb ik nu dus met elkaar verbonden van de dvd..
Hoe krijg ik de dvd nou op master?
en klopt het nu dat de cd-rom drive op slave staat of heb ik geluk dat hij dat toevallig nu kan lezen?
M.v.g
Seppie
Don't You stare there, Operate!