Toon posts:

DVD Aanbieding maar wie was 't ookal weer?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, een paar dagen of weekjes geleden zag ik een aanbieding van een radio zaak. Bij aankoop van een dvd-speler 40 dvd's gratis.
Nou dat lijkt mij wel wat. Ik alles na gezocht in mijn oud papier maar ik kan hem niet meer vinden. :'(

Wie weet welke zaak die aanbieding had / heeft ? of wie weet nog een goede DVD aanbieding.

Alvast bedankt !

Verwijderd

Media Markt

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-02 20:44
Was inderdaad de Mediamarkt. Kostte in totaal 169 euro.

• jagermeister
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Let wel ff op....het was volgens mij alleen bij Mediamarkt A'dam en Almere ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Verwijderd

nee bij elke vestiging.
hij lag in den haag en rijswijk ook.

• jagermeister
  • Laatst online: 04-01 13:33

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 14:05:
nee bij elke vestiging.
hij lag in den haag en rijswijk ook.
Vreemd, want ik zag de adv. in de Telegraaf en toen zag ik daar alleen Amsterdam en Almere staan. Voor mij was dat ff te ver weg op dat moment (Rotterdam) :(

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 12:29
zeker allemaal klote dvd's dan, waar mag je uit kiezen?

Verwijderd

Kan iemand de aanbieding ff scannen en posten? Ik ben ook wel nieuwsgierig welke DVD-speler dat dan is!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:41

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik heb de DVD speler vorige week ff bekeken in Leeuwarden. Merk ben ik vergeten (nog nooit van gehoord ook). Het apparaat zag er erg fragiel uit. De meegeleverde films kun je voor 3 euro per stuk (ongeveer dan :P) bij elke supermarkt etc. halen.

Ik zou het niet doen als ik je was.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:06

Bergie

Lekker belangrijk...

Volgens mij was het idd in elke vestiging. Ik heb hem iig in Zwolle zien staan. Van die films zaten er misschien 4 of 5 titels bij die enigzins de moeite waard waren, de rest was allemaal bagger.

Yamaha MT-09

• sjares
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-02 19:01
Idd ik heb ze in Den Haag gezien en er zitten 5 leuke bij uit het jaar van Evita....

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:13

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

In Groningen was die advertentie ook voor de Mediamarkt filiaal. Die DVDs zijn niet de moeite waard vind ik. Heel veel kende ik niet, en ze zagen ook nogal flut uit. Als dat apparaat ook niet regiovrij is, is het al helemaal bagger. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-03 12:24

Royz

Kleurenblind!!

Ook ik heb ze gezien, maar dan in Rdam centrum. Direkt op de 3e als je boven komt links. Wel grappig, maar allemaal low-budget titels volgens mij. Koop liever andere dvd's voor 169 euro ;).

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-02 21:07

vehpol

Go Go Gadget!

Heb het in Groningen zien staan en er waren maar 2 films bij die de moeite waard waren Evita en nog 1 (geen idee meer welke). Misschien als je snel een hele DVD-collectie wilt hebben dat het een mogelijkheid is. Maar het is voornamelijk veel ruimte. Kan je beter bij de media markt de goedkoopste DVD-speler kopen (dat was dit volgens mij ook... toch?) en er dan een stuk of 5 goede DVD's bij kopen voor hetzelfde geld.

Ceci n'est pas une signature!

Pagina: 1