Toon posts:

mi4 ik zit vast en ik snapput echt niet meer:(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
konijn = A - D; boom = E - H; pompoen = I - M; aap = N - T; Banaan = U - Z

dat zijn de letter bij dat vage machine gedoe en ik moet Paul K. Shoe hebben en dan moet ik toch

aap - pompoen - aap hebben?

dat werkt niet !! :(

Verwijderd

Ik weet bij god niet waar je het over hebt. Iets specifieker graag :)

Verwijderd

Ja dat zit er wel dik in, maar probeer eens 2x aap - pompoen - aap, of 3x, misschien dat er de eerste keer wel iemand uitkomt die met een N begint...

Verwijderd

Topicstarter
ik hebbum al want ik had niet die text aan staan ik had alleen geluid :)

en shoe moet dus hsoo zijn :)

maar net in het moeras ik een beetje rondvaren met die klok enzo en toen werd ik opgezogen ofzo klopt dat?

• Toiletman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-02 15:01
Ja, dan moet je weer opnieuw beginnen met varen... heb je een paradox gecreeert, merk je vanzelf wel waarom denk ik, anders leg ik het wel ff uit als je d'r niet uitkomt...
Greets,
Toiletman

Only dead fish go with the flow

Verwijderd

Topicstarter
wat is een paradox?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:02
Een paradox is een schijnbare tegenstelling. Dus je denkt dat het een tegenstelling is (dus dat het niet kan), maar dit is het niet (het heeft er alleen maar de schijn van).

Bijv. Ken je mijn aanstaande ex-vriendin al? (aanstaande en ex vormt een paradox).

Denk niet dat je hier veel aan hebt voor je probleempje in monkey island :)

Verwijderd

Topicstarter
ey ik moet nu zo'n nep skin krijgen van die dave ofzo maar dan moet je een combinatie hebben ... welke is dat ik heb geloof ik elke al geprobeerd!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Bekijk het puttdeksel eens....

Verwijderd

Topicstarter
ow ik vat 'em al ja bedankt!

hmm ja das eigenlijk wel logisch .. vaag dat ik die link niet legde.. nouja zo snugger bennik ik nou ook weer niet :)

Verwijderd

Topicstarter
ey ik ben nu weer terug op melee island en ik heb zp'n kwast gehaald bij meathook en daarna naar die haven geweest voor die grog machine. en toen weer naar de lulabar ofzo en dan stop ik die kwast tussen dat mechanisme en dan ik de keuken de grog in die ketel ofzo en dan stoppen de apen ook maar dan weet ik het niet meer .. heeft iemand een tip?

Verwijderd

Ik zal wat hints geven:
SPOILER ALERT DUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu is dat ook weer gezegd :)

1:
Praat Met die Waxgast om wat info over de aard van het schilderij te krijgen
------

2:
Je weet dus dat het van wax is gemaakt en dat betekent dat het smelt als het in de buurt van vuur komt.
------

3:
Je kunt flaming sushi (ofzo) bestellen
------
4: Kijk uit dit is dus echt de spoiler.

5:
laat dat bootje onder het schilderij stoppen

Verwijderd

Topicstarter
waar is dat stomme voodoo mens ze kwam in de vorige spellen altijd op een vage manier te vrooschijn maar nu dus helemaal niet :(

waar is dat mens?

Verwijderd

Voordat voodoo mens moet je eens ff een handje helpen :)

Verwijderd

Topicstarter
ik was er al uit :) leuke gevonden trouwens die tip ! :)

ik ben nu aa het duiken tegen marco pollo maar wat is daar de besturing van? want guybrush springt geloof ik altijd het zelfde :(

Verwijderd

De juryleden weten het antwoord wel op die vraag.
Pagina: 1