Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
ja dan zal het spel ook niet opstarten eh?
probeer eens:
- sluit alle andere programma's af
- in msconfig haal je boot menu iets leger
- kijk eens of je genoeg viritual memory heb...
het lijkt mij (een leek) een buffer fout, dus iets met memory (maar spreek me graag tegen als ik het fout heb)
probeer eens:
- sluit alle andere programma's af
- in msconfig haal je boot menu iets leger
- kijk eens of je genoeg viritual memory heb...
het lijkt mij (een leek) een buffer fout, dus iets met memory (maar spreek me graag tegen als ik het fout heb)
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
ken je de edit knop ?Verwijderd schreef op 20 juni 2003 @ 14:43:
en wat voor 3d kaart heb je?
wat voor hdd heb je
Hij zou kunnen zijn dat het geheugen leakt en dat daardoor die haperingen ontstaan. Of je geheugen niet helemaal goed is kan je testen met Memtest86.samo-arne schreef op 20 June 2003 @ 14:44:
Maar dat zou niet verklaren waarom de stemmetjes sneller gaan. Dat zou ik eerder zoeken bij de geluidskaartdriver of de geluidsinstellingen van zelf CMR3, speel daar dus eens wat mee
The devil is in the details.
Heb net een week een nieuw systeem, daar zal het niet aan liggen. 768 MB DDR zal toch genoeg zijn? 
Ennuh, ook genoeg HDD space etc
[ Voor 15% gewijzigd door Wouter185 op 24-06-2003 11:54 ]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Als je PC net nieuw is kan het nogwel brak zijn, probeer die test gewoon eens.Climaximizer schreef op 24 June 2003 @ 11:53:
Heb net een week een nieuw systeem, daar zal het niet aan liggen. 768 MB DDR zal toch genoeg zijn?
The devil is in the details.
Pagina: 1