Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Moderator = Bug?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Valt me op dat veel moderators vaak een slecht humor hebben en je snel afzeiken....Meer mensen last van 8)7

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11 17:34
Soms.. maar dan is de moderator een bug, de irritante usertjes zijn dan de pest

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Verwijderd

Misschien vraag je erom?

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 14:38
Eh, het valt me op dat mods sloom zijn met een move / slotje want ik vind de humor die ze hebben echt niet zo slecht... Wat heb je met ze? Ruzie? Ga zo door dan...

|>

Verwijderd

Is een feature, geen bug :P

Even serieus, als je problemen met een mod hebt kun je dat best oplossen door hem te mailen. Mocht je een vraag / klacht over het beleid hebben, dan kun je in Lieve Adjes terecht :)

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

die zin klinkt nog bijna logisch ook :+

is dit een bug? B) nee dus :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

ik heb ook geen gevoel voor humor, wel voor humeur.

[ Voor 15% gewijzigd door ACM op 19-06-2003 20:25 ]

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

slecht geslapen ACM? :+

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

nee hoor :P
Moest er alleen wel vroeg uit trouwens.

[ Voor 66% gewijzigd door ACM op 19-06-2003 20:25 ]

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

oh, dan is het misschien een bugje :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 20:22:
Valt me op dat veel moderators vaak een slecht humor hebben en je snel afzeiken....Meer mensen last van 8)7
Nee hoor :)

Wij lijken streng want anders worden we niet serieus genomen :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.