Valt me op dat veel moderators vaak een slecht humor hebben en je snel afzeiken....Meer mensen last van
Soms.. maar dan is de moderator een bug, de irritante usertjes zijn dan de pest
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Eh, het valt me op dat mods sloom zijn met een move / slotje want ik vind de humor die ze hebben echt niet zo slecht... Wat heb je met ze? Ruzie? Ga zo door dan...
|>
Verwijderd
Is een feature, geen bug 
Even serieus, als je problemen met een mod hebt kun je dat best oplossen door hem te mailen. Mocht je een vraag / klacht over het beleid hebben, dan kun je in Lieve Adjes terecht
Even serieus, als je problemen met een mod hebt kun je dat best oplossen door hem te mailen. Mocht je een vraag / klacht over het beleid hebben, dan kun je in Lieve Adjes terecht
die zin klinkt nog bijna logisch ook 
is dit een bug?
nee dus
is dit een bug?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
ik heb ook geen gevoel voor humor, wel voor humeur.
[ Voor 15% gewijzigd door ACM op 19-06-2003 20:25 ]
slecht geslapen ACM?
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
nee hoor 
Moest er alleen wel vroeg uit trouwens.
Moest er alleen wel vroeg uit trouwens.
[ Voor 66% gewijzigd door ACM op 19-06-2003 20:25 ]
oh, dan is het misschien een bugje
Verwijderd
Nee hoorVerwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 20:22:
Valt me op dat veel moderators vaak een slecht humor hebben en je snel afzeiken....Meer mensen last van
Wij lijken streng want anders worden we niet serieus genomen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()