"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Even kijken naar het voltage van je batterij. Deze komt overeen omdat Nokia redelijk universeel blijft wat betreft zijn accessoires.
-
Verwijderd
ik heb bijna alle nokia's opgeladen met 1 enkel autolader. Dus antwoord is ja. Ik denk dat er in de lader een soort voltageaanpassing zit ofzo..

In ieder geval heb ik og nooit beschadigde batterijen gehad!
In ieder geval heb ik og nooit beschadigde batterijen gehad!
Kan gerust, in het ergste geval laad íe niet op.
Ja dat kan. Voor deze toestellen wordt gewoon dezelfde lader gebruikt (ACP-8 voor thuis, LCH-9 voor in de auto).
[ Voor 3% gewijzigd door Korakal op 19-06-2003 20:33 ]
Waarom staat er dan op de lader (welke nogal merkloos is) dat deze alleen compatible is voor de 3210/8210/8850
Omdat ten tijde van de fabricage er nog geen 6310's bestonden.... en dat 'alleen met die' zou een beetje onzin zijn. Maar 't kan gewoon hoor.Delphi schreef op 19 June 2003 @ 20:46:
Waarom staat er dan op de lader (welke nogal merkloos is) dat deze alleen compatible is voor de 3210/8210/8850
Idd, heb even getest en laad keurig op. Bedankt!Korakal schreef op 19 June 2003 @ 20:59:
[...]
Omdat ten tijde van de fabricage er nog geen 6310's bestonden.... en dat 'alleen met die' zou een beetje onzin zijn. Maar 't kan gewoon hoor.
Verwijderd
Nieuwe Nokia's kun je wel met oude laders opladen, maar andersom kan problemen opleveren doordat het tegenwoordig zogenaamde snelladers zijn
Ik hoop dat je je vergist heb met schijven, en dat je bedoel dat Nokia redelijk universeel blijft wat betreft oplader?Juicy schreef op 19 June 2003 @ 20:22:
Even kijken naar het voltage van je batterij. Deze komt overeen omdat Nokia redelijk universeel blijft wat betreft zijn accessoires.
Betreft alle andere accessoires staan ze er juist bekend om dat ze zo vaak van aansluiting wisselen.
En dat je voor elk nieuw model steeds weer nieuwe accessoires moet kopen..
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Pagina: 1