Het wachten is nu denk ik op Renegade?
Wordt tijd dat * Renegade zijn documentje verder aftiktPowerrrrrrrrMod
Jij hoort hier niet!
En zet nou niet teveel druk op Rennie jongens, strax gaat hij overhaaste beslissingen nemen
Werkelijk, dit is tastbaar bewijs, daar moeten we zuinig op zijn.
Note the detail: "KrachtMod Toedienen"
Nou, 't wordt afwachten. Maar geef * Rennie een beetje de ruimte, want hij moet ook nog verhuizen volgens mij.
'k Vind dit er wel ubergeil uitzien hoor!
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
ode aan de powermod
Ik dacht nooit aan morgen
vandaag was lang genoeg
todat ik jou zag
en ik dacht ineens aan morgenvroeg
ik hield niet van de liefde
voor mij was er geen powermod
todat ik jou zag
en ik hield zomaar ineens van jou
Je hebt niet in de gaten wat je allemaal met me doet
en dat kun je ook niet weten
ik heb je pas 1 keer ontmoet
en toen heb je mij misschien
niet eens gezien
Ik ging nooit naar buiten
echt vrolijk was ik niet
nu loop ik zelfs te fluiten
en ik kijk of ik jou ergens zie
Ik kon om niemand lachen
ik was tot niets in staat
nu ben ik dag en nacht een zon
omdat ik weet dat jij bestaat
en toen heb je mij misschien
niet eens gezien
Als ik jou zou vragen
drink jij wat van mij
zou je dan lachen
blijft het daarbij
ik moet het toch proberen
ik weet alleen niet hoe
niet langer verlegen
ik wil ik zal ik ga naar je toe
Er was een donder een bliksem
een slag toen ik je zag op die screenshot
ik ben veranderd een ander sinds die ene lach
ik geef me over je hebt me
verzetten heeft geen zin
ik ben veranderd een ander en dit is pas het begin
en toen heb je mij misschien, ja heel misschien
niet eens gezien
Ik verzeker je dat ie echt isWerkelijk, dit is tastbaar bewijs, daar moeten we zuinig op zijn.
It's time to kick ass and chew bubblegum
[ Voor 11% gewijzigd door Wouter Tinus op 19-06-2003 21:29 ]
Professioneel Hyves-weigeraar
gewoon doen, en maak een avi filmpje hoe het knoppie ingedrukt wordt en en en.. en...Wouter Tinus schreef op 19 June 2003 @ 21:23:
LOL
[...]
Ik verzeker je dat ie echt is. Heb het nog niet durven proberen, maar het ziet er zoooo gaaf uit
![]()
.
Duke NukemIt's time to kick ass and chew bubblegum

Zijn/worden daar ook statussen aan verbonden zoals 'beginner', 'pro', 'miskleun', of wordt dat later leeggehaald, net als hier het 'titel op forum'?
Het lijkt mij wel mooi als dat verbonden gaat worden aan je aantal moderaties en je penalty ratio.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
[ Voor 29% gewijzigd door Wouter Tinus op 19-06-2003 21:36 ]
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=791541
Een plus vier reactie teruggebracht naar +2, buiten de twee dagen regel

[ Voor 30% gewijzigd door Robin op 19-06-2003 21:41 ]
Ah, ik ben even de archieven ingedoken, en ik kwam Wouter Tinus in "Modsysteem verbetering idee" tegen.Wouter Tinus schreef op 19 juni 2003 @ 21:35:
Zoiets wordt het inderdaad Resistor. Een beginnende mod kan minder dan één die zichzelf bewezen heeft, en daar komen geloof ik 3 of 4 gradaties in (+ de standaard inactief en banned).
(voor de gene die meer willen weten)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Dit is trouwens de reactie in het plaatje:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=793501
* Alex heeft zichzelf maar gelijk ingesteld als PM+
http://www.tweakers.net/gallery/31364
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Nope, alleen de crewleden die zichzelf hebben ingesteld. Tenminste zo ziet het eruitBeaves schreef op 19 June 2003 @ 21:56:
Begrijp ik het goed dat alle LM'tjes meteen PM zijn geworden? Ik dacht dat we los van de LM'tjes zouden kijken wie PM zou moeten worden of vergis ik me nu?
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
KloptAlex de Groot schreef op 19 juni 2003 @ 22:06:
Nope, alleen de crewleden die zichzelf hebben ingesteld. Tenminste zo ziet het eruit
* Renegade was aangenaam verrast toen ie terug kwam uit Amsterdam. Vanavond ga ik nog ff rustig aan doen, maar morgen zal ik een en ander in ieder geval wat nader proberen toe te lichten
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Komt een zware Powermod-tijd nu, dat lijkt me duidelijkRenegade schreef op 19 June 2003 @ 22:17:
Klopt
* Renegade was aangenaam verrast toen ie terug kwam uit Amsterdam. Vanavond ga ik nog ff rustig aan doen, maar morgen zal ik een en ander in ieder geval wat nader proberen toe te lichten![]()
- Giphart

Het hele ding is trouwens nog behoorlijk incompleet. Modlock en -2 modden moet vrij snel toegevoegd gaan worden, daarna de modcomments, metamod, de nieuwe modstatussen en bijbehorende modpuntverdeling.
En terecht, om begrijpelijke redenen.Femme schreef op 19 juni 2003 @ 22:36:
Het de-activeren / onschadelijk maken van moderaties gaat trouwens niet mogelijk worden.
Nou... ik zou zeggen: de avond is nog jong, 't is nog niet eens 23u.Het hele ding is trouwens nog behoorlijk incompleet. Modlock en -2 modden moet vrij snel toegevoegd gaan worden, daarna de modcomments, metamod, de nieuwe modstatussen en bijbehorende modpuntverdeling.
Verbaas ons en piel het vannacht even in elkaar zodat het morgen af is.
En nu serieus: 't ziet er tot zover al uitermate degelijk uit. Puik werk!
Een puntje, mocht je dit nog lezen: heb je ook de voorstellen die hier en daaromheen gedaan zijn gewogen en overwogen? Daar zaten nog wel wat aardige dingen bij misschien.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Ik denk dat ik morgen geen kans zie om verder te gaan met de PowerMod en het weekend is ook onzeker, dus het wordt waarschijnlijk maandag voordat er meer functionaliteit komt.
ik meende dat * Renegade * mijn eerste voorstel wat kleine veranderingetjes heeft gegeven en in een crewforum heeft gestopt!Femme schreef op 19 June 2003 @ 23:02:
Dat draadje heb ik nog niet bekeken.
Ik denk dat ik morgen geen kans zie om verder te gaan met de PowerMod en het weekend is ook onzeker, dus het wordt waarschijnlijk maandag voordat er meer functionaliteit komt.
Wees maar blij dat ik geen statussen kan uitdelenAlex de Groot schreef op 19 June 2003 @ 22:02:
* Robin heeft zichzelf maar gelijk ingesteld als PM+
http://www.tweakers.net/gallery/31364
Trouwens, ik heb ontiegelijk veel zin om te gaan modden
Chapeau pieps.
Verwijderd
eindelijk zichtbare vooruitgang, eindelijk licht in de tunnel en water in de rivier,
ben benieuwd wat het wordt, maar heb er steeds meer vertrouwen in.
de LM status wordt dan straks helemaal opgeheven he?
(zal dan wel na de testperiode zijn he?)
Neej * Superdeboer helaas moet ik mededelen dat ik uit betrouwbare bron vernomen heb, dat in jouw concrete geval je LM-rechten over enkele minuten, om middernacht, van je ontnomen zullen worden.Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 23:35:
nou nou nou, snik, zucht, steun,
eindelijk zichtbare vooruitgang, eindelijk licht in de tunnel en water in de rivier,
Het is jammer, maar het is niet anders. Schik je in je lot... Zeuren heeft geen zin. Het had zo mooi kunnen zijn, maar men heeft anders besloten.
Toch moet ik zeggen dat ik ook erg benieuwd ben wat de regeling ten aanzien van bestaande LM's wordt... Hebben we nog iets leuks te verwachten, of keren wij weder tot de grote gemeenschap waaruit wij op een eerder moment uitverkoren werden tot het eerbiedwaardig ambt van LM?

Iets wat mijn aanwezigheid hier uiteraard op geen enkele wijze zou beinvloeden... Zo makkelijk komen jullie niet van me af in /16
Als ik heul eerlijk ben, dan ben ik nog meer benieuwd daarnaar, dan naar wie de PM's worden.
"It is impossible to make significant change by force. The only way to make significant change is to make the thing you want to change obsolete." ---R. Buckminster FullerVerwijderd schreef op 19 June 2003 @ 23:35:
nou nou nou, snik, zucht, steun,
Maarre, cheers voor de PM
alpha testfase. de statussen kunnen al min of meer uitgedeeld worden en 50% van powermodtaken kan gedaan worden. ja het komt er wel dat het 100% werkzaam wordt. ik heb er iig nu de volste vertrouwen in dat het niet nog een jaar duurt voordat de volle 100% gecoded is. zo ie zoals is in mijn visie een product nooit af. er kan altijd wel iets verbeterd worden. maar niet zo somber!polaris schreef op 20 juni 2003 @ 06:28:
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Hoe lang loopt het PM-project al? Twee jaar? Maar uit Femme's opmerkingen begrijp ik dat het nog niet af is, dus laten we niet te vroeg juichen.
De eerste ideeën zijn zelfs nog ouderBeter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Hoe lang loopt het PM-project al? Twee jaar?
Maar geloof me, zelfs als het nu niet afgemaakt wordt zijn deze tools al ontzettend krachtig en bruikbaar.
Zie dit:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=794087
Bij wijze van experiment heb ik hem 5-voudig vastgepind op 1 (Behulpzaam). Toen ging iemand anders even mee experimenteren. In één keer van 1 naar -1 (Overbodig). In één keer van -1 terug naar 2 (Behulpzaam). In één keer van 2 terug naar -1 (Overgewaardeerd), en toen weer in één keer terug van -1 naar 1 (Behulpzaam).
Dat soort kunstjes zijn echt zo goed als onmogelijk met LM-krachten, en zeker binnen 5 minuten
Het gevaar op dit moment (en de reden er ook nog geen echte PM's worden aangesteld naast een paar crewleden die er een beetje mee testen/spelen) is alleen dat het niet gecontroleerd wordt. Je kan niet zien wie iets doet en waarom ie het doet. Ik kan zelfs niet eens heel makkelijk een lijstje krijgen van mensen die de rechten hebben (valt altijd wel te achterhalen natuurlijk). Maar dat stukje controle is mijns inziens erg belangrijk, essentieel zelfs, omdat in de praktijk al meer dan eens is gebleken dat dat de grootste valkuil van de LM is.
[ Voor 26% gewijzigd door Wouter Tinus op 20-06-2003 08:22 ]
Maar dat is op te lossen, de PM-moderaties worden nu met rood aangegeven.Wouter Tinus schreef op 20 juni 2003 @ 08:05:
Het gevaar op dit moment (en de reden er ook nog geen echte PM's worden aangesteld naast een paar crewleden die er een beetje mee testen/spelen) is alleen dat het niet gecontroleerd wordt. Je kan niet zien wie iets doet en waarom ie het doet. Ik kan zelfs niet eens heel makkelijk een lijstje krijgen van mensen die de rechten hebben (valt altijd wel te achterhalen natuurlijk). Maar dat stukje controle is mijns inziens erg belangrijk, essentieel zelfs, omdat in de praktijk al meer dan eens is gebleken dat dat de grootste valkuil van de LM is.
Dit betekent dan ook dat in de DB staat dat er een PM actief is geweest. Kan (en nu ga ik raar praten) het niet in de DB worden aangepast welke user er welke PM-moderatie heeft uitgevoerd? Met gewone users kan het ook dus lijkt het mij een statuskwestie in de DB.
* bazs2000 heeft zelfs het grote vermoeden dat wat hij zegt allang al achterhaald is.
Correct mijn waardebazs2000 schreef op 20 June 2003 @ 10:50:
* bazs2000 heeft zelfs het grote vermoeden dat wat hij zegt allang al achterhaald is.
Overigens valt er door de nijverheid van 'outertje voor mij verder weinig samen te vatten
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Controle is idd belangrijk, maar imo is het geen valkuil gebleken bij de LM, er zijn weliswaar wat kleine onregelmatigheden geweest, maar die zijn zonder te veel problemen ook weer opgelost. De onderlinge controle door moderatie-interesse is voor zover ik het kan overzien een prima vangnet gebleken.Wouter Tinus schreef op 20 June 2003 @ 08:05:
Maar dat stukje controle is mijns inziens erg belangrijk, essentieel zelfs, omdat in de praktijk al meer dan eens is gebleken dat dat de grootste valkuil van de LM is.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
ik verwonder me enkel dat door de 'Kracht Moderatie' de reactie kennelijk op een 'gemodereerd' tag is gekomen,
De vraag in hoeverre multimods een 'tag' moeten krijgen, danwel wat de invloed van die tag moet zijn zou nog uitgekristaliseerd moeten worden;
maar mogelijk is dat ook iets dat door een open discussie over hoe het beste te powermodden door de betrokkenen ontdekt zou kunnen worden.
zoals het nu staat lijkt me de default instelling met 'gemodereerd' als Tag niet direct wenselijk. liever dan het neutrale 'overgewaardeerd (aangezien dit voornamelijk zal worden toegepast om reacties terug te halen).
De rode weergave van de powermoderaties vind ik ook heel helder, evenals een korte melding 'powermoderatie heeft plaatsgevonden', met de i(nformatie)-link
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Voorbeeldje: PowerMods in actie. SpamRM-rf schreef op 20 juni 2003 @ 16:45:
het ziet er erg mooi uit, en volgens mij zeer potent in de praktijk.
Eén van de beoogde features van de PM is altijd geweest dat de tag direct ingesteld moest kunnen worden. Daarom is het mogelijk om bij de "krachtmoderatie" een tag mee te gevenDe vraag in hoeverre multimods een 'tag' moeten krijgen, danwel wat de invloed van die tag moet zijn zou nog uitgekristaliseerd moeten worden;
[ Voor 7% gewijzigd door Wouter Tinus op 20-06-2003 21:39 ]
Nu ik al een tijdje geen LM-rechten meer heb, probeer ik er niet echt op te letten omdat het gewoon geen zin geeft. Nu met de PM in het zicht (letterlijk
Ik hoop van harte dat de PB ook een opvoedende functie krijgt wat betreft de moderaties al hoeft daar niet de nadruk op te liggen. Toch zou het leuk zijn als de mensen op de FP zich ervan bewust worden dat een tach wel degelijk van belang is. Een tag is niet alleen een label maar ook een waardering, een waardering die niet alleen afhankelijk is van een score want punten zeggen niet zoveel, het gaat uiteindelijk ook een beetje om de tag.
Want woorden doen meer dan cijfers (iets wat je dagelijks terug ziet komen en dat geldt niet alleen voor de FP).
Is er al een idee wanneer het helemaal af is? zodat alle corrupte LMers het kunnen testen?
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"