Powermod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:33
Dit willen jullie vast niet missen: plan: Juni 2003 changelog

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1056044596.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Woei, het licht aan het einde van de lange donkere tunnel is in zicht! _O_

Het wachten is nu denk ik op Renegade? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Sweet :D Ik wist niet dat de powermod al actief was?

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Oud :+. Ik moet wel lachen om deze error:
PowerrrrrrrrMod

Jij hoort hier niet!
Wordt tijd dat * Renegade zijn documentje verder aftikt :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
*snif* de emotie... de... de... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Nahja, dat is natuurlijk niet anders dan mooi :).

En zet nou niet teveel druk op Rennie jongens, strax gaat hij overhaaste beslissingen nemen :+

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Oeh, volgens mij zijn er al heel wat TMF'ertjes die mbv deze console al vele reacties hebben gemod (in hun gedachten that is). :P

Werkelijk, dit is tastbaar bewijs, daar moeten we zuinig op zijn. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Geweldig!
Note the detail: "KrachtMod Toedienen" _/-\o_

Nou, 't wordt afwachten. Maar geef * Rennie een beetje de ruimte, want hij moet ook nog verhuizen volgens mij. ;)

'k Vind dit er wel ubergeil uitzien hoor! :)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
allen in koor:

ode aan de powermod

Ik dacht nooit aan morgen
vandaag was lang genoeg
todat ik jou zag
en ik dacht ineens aan morgenvroeg
ik hield niet van de liefde
voor mij was er geen powermod
todat ik jou zag
en ik hield zomaar ineens van jou

Je hebt niet in de gaten wat je allemaal met me doet
en dat kun je ook niet weten
ik heb je pas 1 keer ontmoet
en toen heb je mij misschien
niet eens gezien

Ik ging nooit naar buiten
echt vrolijk was ik niet
nu loop ik zelfs te fluiten
en ik kijk of ik jou ergens zie
Ik kon om niemand lachen
ik was tot niets in staat
nu ben ik dag en nacht een zon
omdat ik weet dat jij bestaat

en toen heb je mij misschien
niet eens gezien

Als ik jou zou vragen
drink jij wat van mij
zou je dan lachen
blijft het daarbij
ik moet het toch proberen
ik weet alleen niet hoe
niet langer verlegen
ik wil ik zal ik ga naar je toe

Er was een donder een bliksem
een slag toen ik je zag op die screenshot
ik ben veranderd een ander sinds die ene lach
ik geef me over je hebt me
verzetten heeft geen zin
ik ben veranderd een ander en dit is pas het begin

en toen heb je mij misschien, ja heel misschien
niet eens gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

LOL :D
Werkelijk, dit is tastbaar bewijs, daar moeten we zuinig op zijn.
Ik verzeker je dat ie echt is ;). Heb het nog niet durven proberen, maar het ziet er zoooo gaaf uit :9~ :9~.

It's time to kick ass and chew bubblegum :7

[ Voor 11% gewijzigd door Wouter Tinus op 19-06-2003 21:29 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Wouter Tinus schreef op 19 June 2003 @ 21:23:
LOL :D

[...]

Ik verzeker je dat ie echt is ;). Heb het nog niet durven proberen, maar het ziet er zoooo gaaf uit :9~ :9~.
gewoon doen, en maak een avi filmpje hoe het knoppie ingedrukt wordt en en en.. en... ;( het...
It's time to kick ass and chew bubblegum :7
Duke Nukem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik zag al langer in mijn T.net gallery ' Modstatus: Inactief ' staan, heeft dat er ook mee te maken?

Zijn/worden daar ook statussen aan verbonden zoals 'beginner', 'pro', 'miskleun', of wordt dat later leeggehaald, net als hier het 'titel op forum'?

Het lijkt mij wel mooi als dat verbonden gaat worden aan je aantal moderaties en je penalty ratio.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Zoiets wordt het inderdaad Resistor. Een beginnende mod kan minder dan één die zichzelf bewezen heeft, en daar komen geloof ik 3 of 4 gradaties in (+ de standaard inactief en banned) :).

[ Voor 29% gewijzigd door Wouter Tinus op 19-06-2003 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Even wennen aan de console :o :D

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=791541
Een plus vier reactie teruggebracht naar +2, buiten de twee dagen regel :o :X

[ Voor 30% gewijzigd door Robin op 19-06-2003 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Wouter Tinus schreef op 19 juni 2003 @ 21:35:
Zoiets wordt het inderdaad Resistor. Een beginnende mod kan minder dan één die zichzelf bewezen heeft, en daar komen geloof ik 3 of 4 gradaties in (+ de standaard inactief en banned) :).
Ah, ik ben even de archieven ingedoken, en ik kwam Wouter Tinus in "Modsysteem verbetering idee" tegen.

(voor de gene die meer willen weten)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Begrijp ik het goed dat alle LM'tjes meteen PM zijn geworden? Ik dacht dat we los van de LM'tjes zouden kijken wie PM zou moeten worden of vergis ik me nu?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
Ziet er wel geil en gelikt uit :)
Dit is trouwens de reactie in het plaatje:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=793501

* Alex heeft zichzelf maar gelijk ingesteld als PM+ :+
http://www.tweakers.net/gallery/31364

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Beaves schreef op 19 June 2003 @ 21:56:
Begrijp ik het goed dat alle LM'tjes meteen PM zijn geworden? Ik dacht dat we los van de LM'tjes zouden kijken wie PM zou moeten worden of vergis ik me nu?
Nope, alleen de crewleden die zichzelf hebben ingesteld. Tenminste zo ziet het eruit :P

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Alex de Groot schreef op 19 juni 2003 @ 22:06:
Nope, alleen de crewleden die zichzelf hebben ingesteld. Tenminste zo ziet het eruit :P
Klopt :)

* Renegade was aangenaam verrast toen ie terug kwam uit Amsterdam. Vanavond ga ik nog ff rustig aan doen, maar morgen zal ik een en ander in ieder geval wat nader proberen toe te lichten :) :o

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex
Renegade schreef op 19 June 2003 @ 22:17:
Klopt :)

* Renegade was aangenaam verrast toen ie terug kwam uit Amsterdam. Vanavond ga ik nog ff rustig aan doen, maar morgen zal ik een en ander in ieder geval wat nader proberen toe te lichten :) :o
Komt een zware Powermod-tijd nu, dat lijkt me duidelijk :). Ik hoop wel dat het testen niet eindeloos gaat duren. Dat zou niet goed zijn voor de gemoederen in TMF....

- Giphart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het de-activeren / onschadelijk maken van moderaties gaat trouwens niet mogelijk worden. De moderaties worden in chronologische volgorde uitgevoerd waarbij de ene moderatie vaak een reactie is op de andere moderatie. Als daar dan een moderatie tussenuit gehaald wordt ontstaat er een onzuivere situatie. De optelsom van de scores klopt niet meer en aantal volgende moderaties zijn wellicht onnodig uitgevoerd omdat zij een reactie waren op de gedeactiveerde moderatie. De-activeren kan eigenlijk alleen bij de laatste moderatie, maar dan kun je net zo goed de foute moderatie metamodden en revoor zorgen dat de reactie naar de goede score wordt gepowermod. Als men begrijpt wat ik bedoel 8)7 .

Het hele ding is trouwens nog behoorlijk incompleet. Modlock en -2 modden moet vrij snel toegevoegd gaan worden, daarna de modcomments, metamod, de nieuwe modstatussen en bijbehorende modpuntverdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Femme schreef op 19 juni 2003 @ 22:36:
Het de-activeren / onschadelijk maken van moderaties gaat trouwens niet mogelijk worden.
En terecht, om begrijpelijke redenen.
Het hele ding is trouwens nog behoorlijk incompleet. Modlock en -2 modden moet vrij snel toegevoegd gaan worden, daarna de modcomments, metamod, de nieuwe modstatussen en bijbehorende modpuntverdeling.
Nou... ik zou zeggen: de avond is nog jong, 't is nog niet eens 23u.
Verbaas ons en piel het vannacht even in elkaar zodat het morgen af is. 8) :Y)

En nu serieus: 't ziet er tot zover al uitermate degelijk uit. Puik werk! :9
Een puntje, mocht je dit nog lezen: heb je ook de voorstellen die hier en daaromheen gedaan zijn gewogen en overwogen? Daar zaten nog wel wat aardige dingen bij misschien. ;)

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat draadje heb ik nog niet bekeken.

Ik denk dat ik morgen geen kans zie om verder te gaan met de PowerMod en het weekend is ook onzeker, dus het wordt waarschijnlijk maandag voordat er meer functionaliteit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Femme schreef op 19 June 2003 @ 23:02:
Dat draadje heb ik nog niet bekeken.

Ik denk dat ik morgen geen kans zie om verder te gaan met de PowerMod en het weekend is ook onzeker, dus het wordt waarschijnlijk maandag voordat er meer functionaliteit komt.
ik meende dat * Renegade * mijn eerste voorstel wat kleine veranderingetjes heeft gegeven en in een crewforum heeft gestopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Alex de Groot schreef op 19 June 2003 @ 22:02:
* Robin heeft zichzelf maar gelijk ingesteld als PM+ :+
http://www.tweakers.net/gallery/31364
Wees maar blij dat ik geen statussen kan uitdelen >:).

Trouwens, ik heb ontiegelijk veel zin om te gaan modden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ik durf gerust te zeggen dat ik ontroerd ben. Het voelt als de geboorte van een kind na een ellendig lange zwangerschap.

Chapeau pieps. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou nou nou, snik, zucht, steun,
eindelijk zichtbare vooruitgang, eindelijk licht in de tunnel en water in de rivier,
ben benieuwd wat het wordt, maar heb er steeds meer vertrouwen in.

de LM status wordt dan straks helemaal opgeheven he?
(zal dan wel na de testperiode zijn he?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 23:35:
eindelijk zichtbare vooruitgang, eindelijk licht in de tunnel en water in de rivier,

Neej * Superdeboer helaas moet ik mededelen dat ik uit betrouwbare bron vernomen heb, dat in jouw concrete geval je LM-rechten over enkele minuten, om middernacht, van je ontnomen zullen worden. :+ >:)

Het is jammer, maar het is niet anders. Schik je in je lot... Zeuren heeft geen zin. Het had zo mooi kunnen zijn, maar men heeft anders besloten. :+

Toch moet ik zeggen dat ik ook erg benieuwd ben wat de regeling ten aanzien van bestaande LM's wordt... Hebben we nog iets leuks te verwachten, of keren wij weder tot de grote gemeenschap waaruit wij op een eerder moment uitverkoren werden tot het eerbiedwaardig ambt van LM? O-)
Iets wat mijn aanwezigheid hier uiteraard op geen enkele wijze zou beinvloeden... Zo makkelijk komen jullie niet van me af in /16 :+ :*)

Als ik heul eerlijk ben, dan ben ik nog meer benieuwd daarnaar, dan naar wie de PM's worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Laatst online: 04-10 23:08
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 23:35:

"It is impossible to make significant change by force. The only way to make significant change is to make the thing you want to change obsolete." ---R. Buckminster Fuller

Maarre, cheers voor de PM :Y) Na zo'n tijd kunnen we over het lot van de LM ook nog wel wat geduld opbrengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lang wachten maar dan heb je ook wat :P have fun, ben benieuwd naar het resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Hoe lang loopt het PM-project al? Twee jaar? Maar uit Femme's opmerkingen begrijp ik dat het nog niet af is, dus laten we niet te vroeg juichen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
polaris schreef op 20 juni 2003 @ 06:28:
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Hoe lang loopt het PM-project al? Twee jaar? Maar uit Femme's opmerkingen begrijp ik dat het nog niet af is, dus laten we niet te vroeg juichen.
alpha testfase. de statussen kunnen al min of meer uitgedeeld worden en 50% van powermodtaken kan gedaan worden. ja het komt er wel dat het 100% werkzaam wordt. ik heb er iig nu de volste vertrouwen in dat het niet nog een jaar duurt voordat de volle 100% gecoded is. zo ie zoals is in mijn visie een product nooit af. er kan altijd wel iets verbeterd worden. maar niet zo somber!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Hoe lang loopt het PM-project al? Twee jaar?
De eerste ideeën zijn zelfs nog ouder :).

Maar geloof me, zelfs als het nu niet afgemaakt wordt zijn deze tools al ontzettend krachtig en bruikbaar.

Zie dit:

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=794087

Bij wijze van experiment heb ik hem 5-voudig vastgepind op 1 (Behulpzaam). Toen ging iemand anders even mee experimenteren. In één keer van 1 naar -1 (Overbodig). In één keer van -1 terug naar 2 (Behulpzaam). In één keer van 2 terug naar -1 (Overgewaardeerd), en toen weer in één keer terug van -1 naar 1 (Behulpzaam).

Dat soort kunstjes zijn echt zo goed als onmogelijk met LM-krachten, en zeker binnen 5 minuten :o. Zelfs net, bijna 9 uur na plaatsing en na al die PM-acties, kon ik hem zonder enige moeite nog even naar +4 en toen weer terug naar +1 halen :D.

Het gevaar op dit moment (en de reden er ook nog geen echte PM's worden aangesteld naast een paar crewleden die er een beetje mee testen/spelen) is alleen dat het niet gecontroleerd wordt. Je kan niet zien wie iets doet en waarom ie het doet. Ik kan zelfs niet eens heel makkelijk een lijstje krijgen van mensen die de rechten hebben (valt altijd wel te achterhalen natuurlijk). Maar dat stukje controle is mijns inziens erg belangrijk, essentieel zelfs, omdat in de praktijk al meer dan eens is gebleken dat dat de grootste valkuil van de LM is.

[ Voor 26% gewijzigd door Wouter Tinus op 20-06-2003 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Volgens mij was in de volledige implementatie van de PM (anders dan bij de LM) een rijk scala aan controlemogelijkheden ingebouwd. Of zijn die nu juist nog niet af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die zijn er nog niet nee, dat zeg ik toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Wouter Tinus schreef op 20 juni 2003 @ 08:05:
Het gevaar op dit moment (en de reden er ook nog geen echte PM's worden aangesteld naast een paar crewleden die er een beetje mee testen/spelen) is alleen dat het niet gecontroleerd wordt. Je kan niet zien wie iets doet en waarom ie het doet. Ik kan zelfs niet eens heel makkelijk een lijstje krijgen van mensen die de rechten hebben (valt altijd wel te achterhalen natuurlijk). Maar dat stukje controle is mijns inziens erg belangrijk, essentieel zelfs, omdat in de praktijk al meer dan eens is gebleken dat dat de grootste valkuil van de LM is.
Maar dat is op te lossen, de PM-moderaties worden nu met rood aangegeven.
Dit betekent dan ook dat in de DB staat dat er een PM actief is geweest. Kan (en nu ga ik raar praten) het niet in de DB worden aangepast welke user er welke PM-moderatie heeft uitgevoerd? Met gewone users kan het ook dus lijkt het mij een statuskwestie in de DB. :)

* bazs2000 heeft zelfs het grote vermoeden dat wat hij zegt allang al achterhaald is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
bazs2000 schreef op 20 June 2003 @ 10:50:
* bazs2000 heeft zelfs het grote vermoeden dat wat hij zegt allang al achterhaald is. :P
Correct mijn waarde ;) :+

Overigens valt er door de nijverheid van 'outertje voor mij verder weinig samen te vatten :+ :*

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:07

botoo

💀 too old to die young

Wouter Tinus schreef op 20 June 2003 @ 08:05:
Maar dat stukje controle is mijns inziens erg belangrijk, essentieel zelfs, omdat in de praktijk al meer dan eens is gebleken dat dat de grootste valkuil van de LM is.
Controle is idd belangrijk, maar imo is het geen valkuil gebleken bij de LM, er zijn weliswaar wat kleine onregelmatigheden geweest, maar die zijn zonder te veel problemen ook weer opgelost. De onderlinge controle door moderatie-interesse is voor zover ik het kan overzien een prima vangnet gebleken.
:Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 16:55

Jaymz

Keep on moving !

Jaymz is blij, hoewel het jammer is dat ik hetzelf nooit live zal meemaken (achter m'n eigen PC PM-men that is :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Ik kom wel een keer voorbij ;) :+

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:12

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

het ziet er erg mooi uit, en volgens mij zeer potent in de praktijk.

ik verwonder me enkel dat door de 'Kracht Moderatie' de reactie kennelijk op een 'gemodereerd' tag is gekomen,
De vraag in hoeverre multimods een 'tag' moeten krijgen, danwel wat de invloed van die tag moet zijn zou nog uitgekristaliseerd moeten worden;
maar mogelijk is dat ook iets dat door een open discussie over hoe het beste te powermodden door de betrokkenen ontdekt zou kunnen worden.

zoals het nu staat lijkt me de default instelling met 'gemodereerd' als Tag niet direct wenselijk. liever dan het neutrale 'overgewaardeerd (aangezien dit voornamelijk zal worden toegepast om reacties terug te halen).

De rode weergave van de powermoderaties vind ik ook heel helder, evenals een korte melding 'powermoderatie heeft plaatsgevonden', met de i(nformatie)-link

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

RM-rf schreef op 20 juni 2003 @ 16:45:
het ziet er erg mooi uit, en volgens mij zeer potent in de praktijk.
Voorbeeldje: PowerMods in actie. Spam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

De vraag in hoeverre multimods een 'tag' moeten krijgen, danwel wat de invloed van die tag moet zijn zou nog uitgekristaliseerd moeten worden;
Eén van de beoogde features van de PM is altijd geweest dat de tag direct ingesteld moest kunnen worden. Daarom is het mogelijk om bij de "krachtmoderatie" een tag mee te geven :).

[ Voor 7% gewijzigd door Wouter Tinus op 20-06-2003 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Inderdaad, ik kan mij er aan storen als een tag niet goed staat terwijl de score wel goed was, het is gewoon niet juist als iemand een +2 overbodig heeft terwijl het een +2 inzichtvol moet wezen. Toen ik net mijn LM-tools had wilde ik er nog wel eens tijd in steken om zelfs de tags goed te zetten maar dat kostte teveel tijd en dat houd je gewoon niet vol want de moeite die je ervoor neemt is in princiepe voor niets.

Nu ik al een tijdje geen LM-rechten meer heb, probeer ik er niet echt op te letten omdat het gewoon geen zin geeft. Nu met de PM in het zicht (letterlijk :) ) kan er weer aandacht aan besteed worden want het is nu weer wat makkelijker om een reactie echt recht te zetten.

Ik hoop van harte dat de PB ook een opvoedende functie krijgt wat betreft de moderaties al hoeft daar niet de nadruk op te liggen. Toch zou het leuk zijn als de mensen op de FP zich ervan bewust worden dat een tach wel degelijk van belang is. Een tag is niet alleen een label maar ook een waardering, een waardering die niet alleen afhankelijk is van een score want punten zeggen niet zoveel, het gaat uiteindelijk ook een beetje om de tag. :)

Want woorden doen meer dan cijfers (iets wat je dagelijks terug ziet komen en dat geldt niet alleen voor de FP). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Ah eindelijk van dat eeuwigdurende multimodden af...

Is er al een idee wanneer het helemaal af is? zodat alle corrupte LMers het kunnen testen? :+

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Pagina: 1