Einderlijk een digitale camera(HP Photosmart 320, goed zat voor mijn doeleinde), dus ik plaats toch maar mijn casemod(niet eerder gedaan omdat sommige dingen niet af waren).
Ik ben best wel lang met deze casemod bezig, ik denk dat ik deze case nou ongeveer een jaar heb en continu(1x per maand) even iets bijmodden.
Ik heb bij het maken van mijn casemod gekozen voor de kleuren: Rood/Blauw
Waar staan de specs/meer pics?
Zie mijn Signature.
Wat ben je nog vanplan om te doen met je casemod?
Ik zou eigenlijk mijn CD-Romdrive, ZIP-Drive en Floppy-Drive willen verven, alleen dit vind ik zonde van het geld gezien ik binnekort toch een nieuwe computer ga kopen.
De case van mijn nieuwe computer bouw ik op basis van een chieftec computer(niet deze, wel zelfde binnenframe), vedder wordt de buitenkant van RVS gemaakt. Meer geef ik hier nog niet over vrij, dit komt later wel ooit.
De plaatjes:
Ja de Baybus is voor mijn CCFL's enzo, deze is scheef gemaakt omdat ik hem wou maken met staal/goeie knoppen, dat is er nooit van gekomen.

L. Hier zie je de text KingOfDos onderin staan, gemaakt met neon snoer.
R. Stukje showoff van voetjes/fanregeling

L. Overview van mijn window (cam verneukt kleuren een beetje)
R. Hier kan je mijn FANRegelaar goed zien

L. FANRegelaar
R. Totale overview van mijn case van links.

L. LaserCutted FANGuard in mijn window, hierachter een clear fan met 3 blauwe leds
R. Nog een shot van mijn fanguard

L. Nog een shot van mijn fanguard
R. Overview voetjes, gemaakt van 3mm plexy met ledjes er in(al 1 jaar oud idee van mij)

L. Mijn (nog) niet gespoten floppydrive, floppyled is de drukknop
R. Meer van mijn floppyled-drukknop

L. Meer van mijn floppyled-drukknop
R. Een plaatje dat op een lan gemaakt is, niet een lelijk kleurverloop.

Nog een plaatje van een lan, ook betere kleuren.
dos, wat is die server traag.....
Ja ik weet het, ik heb een ping van 180 a 200 naar die server(staat in USA, dus vandaar), maar binnekort een colocated server.
KingOfDos.com
Ik ben best wel lang met deze casemod bezig, ik denk dat ik deze case nou ongeveer een jaar heb en continu(1x per maand) even iets bijmodden.
Ik heb bij het maken van mijn casemod gekozen voor de kleuren: Rood/Blauw
Waar staan de specs/meer pics?
Zie mijn Signature.
Wat ben je nog vanplan om te doen met je casemod?
Ik zou eigenlijk mijn CD-Romdrive, ZIP-Drive en Floppy-Drive willen verven, alleen dit vind ik zonde van het geld gezien ik binnekort toch een nieuwe computer ga kopen.
De case van mijn nieuwe computer bouw ik op basis van een chieftec computer(niet deze, wel zelfde binnenframe), vedder wordt de buitenkant van RVS gemaakt. Meer geef ik hier nog niet over vrij, dit komt later wel ooit.
De plaatjes:
Ja de Baybus is voor mijn CCFL's enzo, deze is scheef gemaakt omdat ik hem wou maken met staal/goeie knoppen, dat is er nooit van gekomen.
L. Hier zie je de text KingOfDos onderin staan, gemaakt met neon snoer.
R. Stukje showoff van voetjes/fanregeling
L. Overview van mijn window (cam verneukt kleuren een beetje)
R. Hier kan je mijn FANRegelaar goed zien
L. FANRegelaar
R. Totale overview van mijn case van links.
L. LaserCutted FANGuard in mijn window, hierachter een clear fan met 3 blauwe leds
R. Nog een shot van mijn fanguard
L. Nog een shot van mijn fanguard
R. Overview voetjes, gemaakt van 3mm plexy met ledjes er in(al 1 jaar oud idee van mij)
L. Mijn (nog) niet gespoten floppydrive, floppyled is de drukknop
R. Meer van mijn floppyled-drukknop

L. Meer van mijn floppyled-drukknop
R. Een plaatje dat op een lan gemaakt is, niet een lelijk kleurverloop.

Nog een plaatje van een lan, ook betere kleuren.
dos, wat is die server traag.....
Ja ik weet het, ik heb een ping van 180 a 200 naar die server(staat in USA, dus vandaar), maar binnekort een colocated server.
offtopic:
Intel Xeon 2,4ghz(mischien dual)
512 of 1GB Ram
+/- 60GB 7200rpm schijfje(ide) met RAID 1 Array
Locatie server: [nog een geheime locatie]
Intel Xeon 2,4ghz(mischien dual)
512 of 1GB Ram
+/- 60GB 7200rpm schijfje(ide) met RAID 1 Array
Locatie server: [nog een geheime locatie]
KingOfDos.com
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 19:50 ]