Toon posts:

Belkin wireless kaart zorgt voor ellende op P6BX-AN mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben besloten om thuis een Wireless netwerk aan te leggen (54g), dus eerst ff die router geïnstalleerd bij mijn computer. (was ook nog een probleem want hij bleek kapot te zijn)
Dus toen dat eenmaal voor elkaar was wilde ik een wireless netwerkkaart gaan installeren in mijn oude pc (P3 500 met p6bx-an mobo)
Maar het bleek dus allemaal niet te werken, het was zelfs zo erg dat als ik mijn pc wilde opstarten met die wireless netwerkkaart erin dat ie gewoon in het bootscherm bleef hangen... Dus ik de klantenservice bellen van dat bedrijf (belkin), nou die zeiden dat ik moest proberen mijn bios up te daten.
Nou dat heb ik dus gedaan (thnx voor de manual hiero), maar nog steeds niks. Het kon ook zijn dat hij conflicteerde dus ik heb alle pci slots vrijgemaakt (waren toch min of meer overbodig behalve soundcard)
Ik heb hier ook nog over het forum rondgedoold en gezocht naar onderwerpen over pci, maar ik kon er niet echt wijs uit worden...

Ik weet dus niet meer wat ik er mee aan moet, want ik wil heel graag een wireless netwerk want die draden is zo'n gehannes... Heeft iemand misschien een solution? Ligt het niet aan de PnP ofzo? of conflicteren met toewijzen? (Wel vreemd dat hij helemaal niet meer opstartte met die kaart erin)
Graag jullie suggesties, bvd

Verwijderd

om WELKE kaart (type/merk) gaat het?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 19:34:
om WELKE kaart (type/merk) gaat het?
Ohja sorry, dat was ik nog ff vergeten...!

http://catalog.belkin.com...pcount=&Product_Id=136479

Verwijderd

sorry, die ken ik niet

Verwijderd

Topicstarter
Nee maar het ligt niet aan de kaart denk ik, maar het ligt aan de pc. Er loopt iets te conflicteren ofzo...

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 19:52:
Nee maar het ligt niet aan de kaart denk ik, maar het ligt aan de pc. Er loopt iets te conflicteren ofzo...
Ik heb de topictitle nu tweemaal aangepast, verzin dan zélf iets creatiefs. "PCI doet vreemd....." (was iets van die strekking) durf ik een slechtere keuze te noemen dan deze :+

Oh heren, maak er aub geen chat thread van :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Tenzij ik iets over 't hoofd zie ...
ondersteunt je os wel de kaart ? <en begrijpt je kaart wel je os>

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik snap er dus ook werkelijk geen zak van :'( Ik draai gewoon een p3 500 met Xp professional en een moederboard met 5 pci sloten, maar hij werkt op geen van allen? Dit moet toch niet kunnen met een pc die iets van 4/5 jaar oud is?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Erg voor de hand liggend maar ik heb je er nog geen melding van zien maken: heb je die kaart al in een andere pc geprobeerd? Zo nee, doe dat eerst.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• noma
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-08 13:34
Ligt volgens mij aan het kaartje. Heb zelf niet echt goede ervaringen met Belkin... overgestapt op DLink en sindsdien nooit problemen meer.
Kan het zijn dat het kaartje defect is (zoals de router...), probeer eens in een andere pc...

Oeps te laat

[ Voor 5% gewijzigd door noma op 20-06-2003 06:55 . Reden: Oeps, te laat ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb hier dus 2 kaarten liggen en ik heb ze allebei geprobeerd. Lijkt me dus sterk dat ze allebei kapot zijn... Ik ga vanmiddag nog ff klooien met die kaart, maar anders ga ik het misschien the other way around oplossen; de router aansluiten op die 500 (waar een normale ethernetkaart wel werkte) en de wireless kaart in deze 2,8 duwen...
Pagina: 1