Okay, the sory continues... zojuist de linux versie van de VPN client gedownload om eens te kijken of ik dat werkend zou krijgen. Leuke tutorial erbij van de University of California... staat allemaal precies in wat je moet doen. Maar wanneer ik met de client probeer te connecten "Could not attach to driver. Is kernel module loaded?"

helaas weer geen oplossing dus.
Ik heb inmiddels van de Windows versie een nieuwe variant gevonden, eens kijken of die wat langer wil draaien zonder te crashen; ben benieuwd. Iemand die weet waar dat probleem van de linux versie aan kan liggen?
Update: great... de Windows client wil niet installeren... breekt af met een foutmelding dat de cisco network adapter niet geinstalleerd kan worden.. wat nu?
Overzichtje van wat ik nu geprobeerd heb:
- versie 3.6.1: crasht na een tijdje, 1 sec blauw scherm waar een reboot op volgt van het hele systeem (zonder verder een waarschuwing of mogelijkheid tot saven)
- versie 3.6.3: zelfde probleem
- versie 4.0.2(rel): wil wel installeren, maar geeft tijdens de install een foutmelding (zie boven). De software staat er vervolgens wel, maar wil niet connecten met de server over dezelfde profielen als de eerdere versies (die dus wel connecten).
- linux-versie 3.5.3: wil wel installeren maar kan de kernel module niet vinden.
[
Voor 43% gewijzigd door
jsiegmund op 23-06-2003 09:40
]