De titel zegt denk ik al heel veel, maar ik zal mijn probleem even helemaal uitleggen.
Ik heb een Creative SB Live 5.1 geluidskaartje waar een Creative 5100 setje aan hangt. Nu is het zo dat ik heel vaak volumewisselingen heb als ik gewoon een mp3`tje luister of een filmpje kijk.
Ik heb al verschillende drivers geprobeerd en allerlei instellingen geprobeerd, maar het mocht allemaal niet baten...
Ik heb het vermoeden dat dit wel eens aan mijn voeding kan liggen, aangezien ik een redelijk complete pc heb, met maar gewoon een standaard 300 watt voeding.
Ik heb hier ff een printscreentje van mijn voltages...

Mijn voltages zie ik ook continu schommelen, al is dat maar met 0.1 volt.
Ik zal hier onder nog ff zetten wat ik allemaal in mijn kast heb hangen.
- DFI AD73 Pro moederbord
- AMD 1700 + (Palomino)
- Dynalink ISDN Kaart
- Realtek Netwerk kaart
- Leadtek GF4 MX440 64 MB DDR videokaart
- Creative SB Live! 5.1
- 2 X Casefan + 1 X Cpu fan
- Blauwe CFL
- Maxtor 80 GB 8 MB Cache
- NEC ND 1100 A DVD Brander
- Aopen 16X DVD-Rom
- Lite-on 24 X CD brander
En dit dus allemaal op een 300 watt voeding (merkloos).
Mijn vraag in het kort is dus of iemand dit ook ooit gehad heeft of iemand een oplossing weet.
Ik heb een Creative SB Live 5.1 geluidskaartje waar een Creative 5100 setje aan hangt. Nu is het zo dat ik heel vaak volumewisselingen heb als ik gewoon een mp3`tje luister of een filmpje kijk.
Ik heb al verschillende drivers geprobeerd en allerlei instellingen geprobeerd, maar het mocht allemaal niet baten...
Ik heb het vermoeden dat dit wel eens aan mijn voeding kan liggen, aangezien ik een redelijk complete pc heb, met maar gewoon een standaard 300 watt voeding.
Ik heb hier ff een printscreentje van mijn voltages...

Mijn voltages zie ik ook continu schommelen, al is dat maar met 0.1 volt.
Ik zal hier onder nog ff zetten wat ik allemaal in mijn kast heb hangen.
- DFI AD73 Pro moederbord
- AMD 1700 + (Palomino)
- Dynalink ISDN Kaart
- Realtek Netwerk kaart
- Leadtek GF4 MX440 64 MB DDR videokaart
- Creative SB Live! 5.1
- 2 X Casefan + 1 X Cpu fan
- Blauwe CFL
- Maxtor 80 GB 8 MB Cache
- NEC ND 1100 A DVD Brander
- Aopen 16X DVD-Rom
- Lite-on 24 X CD brander
En dit dus allemaal op een 300 watt voeding (merkloos).
Mijn vraag in het kort is dus of iemand dit ook ooit gehad heeft of iemand een oplossing weet.