HELP...
Ik heb een Netopia R3100
ISDN router waarop wordt ingebeld, met ISDN, door thuiswerkers. De router hangt aan een switch op het netwerk, en zou toegang moeten hebben naar het netwerk. Als ik inbel op de router kan ik niet aan alle clients komen. Slechts twee clients kan ik wel pingen/bereiken.
Ik heb al verschillende (switch) poorten geprobeerd, nieuwe bekabeling werkt ook niet. Firewall is uit, Poort filtering is uit.
Als ik ingebeld ben en vanuit de Router ping naar een willekeurige client in mijn netwerk krijg ik een reply zonder problemen. Pingen vanuit mijn desktop werkt niet. Als je het zo zou lezen zou je zeggen dat het een routing probleem is echter, de routing tabel is zeker orde.
Kan iemand mij misschien vertellen wat ik moet doen?
Alvast bedankt!!!!
Ik heb een Netopia R3100
Ik heb al verschillende (switch) poorten geprobeerd, nieuwe bekabeling werkt ook niet. Firewall is uit, Poort filtering is uit.
Als ik ingebeld ben en vanuit de Router ping naar een willekeurige client in mijn netwerk krijg ik een reply zonder problemen. Pingen vanuit mijn desktop werkt niet. Als je het zo zou lezen zou je zeggen dat het een routing probleem is echter, de routing tabel is zeker orde.
Kan iemand mij misschien vertellen wat ik moet doen?
Alvast bedankt!!!!