Toon posts:

[Microsoft MCP] Studie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnen een week moeten we 2 examen afleggen, namelijk de 210 en de 215 examens. Microsoft Windows 2000 Professional en Server.

Dit is op zich niet zo erg, heb goed geleerd en veel praktijk gedaan, alleen nou zou ik graag een programma willen om mijn kennis te testen en een voorbereiding op het examen. Dus dat ik vragen moet beantwoorden en na afloop de vragen kan bekijken, zodat ik zie wat ik fout gedaan heb.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
www.trancender.com

net als het echte examen

A wise man's life is based around fuck you

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 13:31
beetje zoek vraag dit he google-resultaten

maar kijk eens op www.mcmcse.com

I'm not weird, I'm a limited edition

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hier: http://www.certtutor.net/Exams/Index.cfm#
kun je online oefen-vragen doen.
Success in ieder geval !

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Verwijderd

Ik heb volgende week examen 70-218. En uit mijn ervaring met 210, 215 en 216 kan ik je vertellen dat de Transcenders het beste zijn. Andere programma's die ik heb geprobeerd waren meestel gewoon te simpel. In de Transcenders staan nog een boel feitjes en details die terug kunnen komen in de examens. Dus zie deze te pakken te krijgen. Veel succes!!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, ik ga er naar kijken en proberen...

Verwijderd

Boson.com!
Deze worden regelmatig geupdate en je kunt er van MCSE'er tot piloot leren.
Als je een beetje goed googled kun je de registratie overslaan... >:)

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

trandumper Complete Microsoft Examens maar soms zijn antwoorden discutable. Downloaden installeren en het is net of je de examens maakt. Kan het weten gebruik ze ook om kennis te testen.

Verwijderd

Heb volgende week mijn laatste examen voor ik MCSE ben, 70-216.
Ik heb alles gedaan met transcender en Self test software.

Self test is trouwens een officiele test provider :-)

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 15:57

mokumouse

LOLstoel User

je kan ook es kijken of: http://www.mcsebraindumps.com of http://braindumpcentral.com
Maar die trancender examens zijn erg goed. Heb ik zlef ook gebruikt, afgelopen dinsdag ook het 215 examen gehad en geslaagd, mede cdoro die transcender, daar heb je echt veel aan.
suc6.

Blaat...

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-09 15:10

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 08:32:
Heb volgende week mijn laatste examen voor ik MCSE ben, 70-216.
Ik heb alles gedaan met transcender en Self test software.

Self test is trouwens een officiele test provider :-)
Hou met 216 goed in de gaten dat je DNS uit je kop moet kennen hier krijg je namelijk heel erg veel vragen over :O ook moet je op de zones van dns letten... of namen doorlopen of niet endergelijke. In de plaatjes kijken of de gateways kloppen. 9/10 x staat een gateway namelijk gewoon fout maar je leest er zo over heen... allemaal fijne 10.10.x.x addressen. Ook komt het subnetten en supernetten weer terug.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu trancender gedownload en geprobeerd, deze is inderdaad echt goed... je kunt je antwoorden nalezen met een keurige en duidelijke uitleg erbij...

Bedankt voor de Tip. _/-\o_
Pagina: 1