Toon posts:

[WinXP] Problemen met IIS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb sinds lange tijd al mijn besturingssysteem draaien, en in al die tijd zijn er veel patches en service packs geinstalleerd. Dit is verder allemaal goed en geen problemen.

Maar nu wilde ik laatst IIS onder mijn Windows XP Pro installeren, alleen vraagt hij om de CD van Windows, die heb ik ook, alleen die CD die ik heb is zonder Service Pack 1 en op mijn PC met... :? Hij kan daardoor sommige bestanden niet vinden op de CD en daardoor krijg ik er IIS niet op.

Iemand hier een oplossing voor of ervaring mee?

• Banshee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-07 11:47
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 17:47:
Beste tweakers,

Ik heb sinds lange tijd al mijn besturingssysteem draaien, en in al die tijd zijn er veel patches en service packs geinstalleerd. Dit is verder allemaal goed en geen problemen.

Maar nu wilde ik laatst IIS onder mijn Windows XP Pro installeren, alleen vraagt hij om de CD van Windows, die heb ik ook, alleen die CD die ik heb is zonder Service Pack 1 en op mijn PC met... :? Hij kan daardoor sommige bestanden niet vinden op de CD en daardoor krijg ik er IIS niet op.

Iemand hier een oplossing voor of ervaring mee?
Ja hoor.
Je zal Servicepack1 moeten gaan slipstreamen met de xp cd.

Zie hier:
http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek

Verwijderd

Topicstarter
Raar, dus ik moet een nieuwe cd branden met SP1 terwijl ik de originele hier heb liggen, alleen dan wel zonder SP1 :?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Kun je bij de ontbrekende bestanden niet bladeren naar de ServicePackFiles map in je Windows map?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kan wel, maar hij vindt dan niets, dat geldt ook voor de map system32 daar worden de bestanden ook niet in gevonden.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

En als je handmatig naar de ontbrekende bestanden zoekt (je krijgt de naam wel te zien neem ik aan) dan vind je ze wel in Servicepackfiles of System32 ?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
nee, het gaat om de bestanden zoals start.htm, default.asp , die kan hij allemaal niet vinden tijdens het installeren!

Heb net ff gezocht op de Microsoft Website maar is nog geen bekend probleem! :?
Pagina: 1