Probleem met uninstallen van ATI control panel

Pagina: 1
Acties:

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:15
Ik heb een probleem met het uninstallen van het ATI control panel, ik krijg als ik hem wil uninstallen telkens error tekens en ik moet dan verscheidene malen op OK klikken om door te kunnen gaan, daarna verschijnt er een venster met de mededeling Uninst_setup.

Weet iemand of ik dit ook handmatig kan wijzigen?

Ik wil namelijk de ATI omega drivers erop zetten maar als ik dit conflict blijf houden lukt dat dus niet omdat ik dan bij de installatie errors krijg

Iemand die me uit de brand kan helpen???

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Kun je je Control Panel niet gewoon geinstalleerd laten en alleen je Catalyst DRIVER verwijderen?

Of download en installeer de Catalyst 3.5 Control Panel (die vervangd de oude) en probeer dan opnieuw te un-installeren..

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:55
Heb je niet toevallig de drivers al verwijderd, en het control panel laten staan?

Verwijderd

probeer het cp opnieuw te installeren, dan drivers te installeren en dan het cp en de drivers te un-installen( eerst cp en dan dirvers).

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:15
Ik heb inderdaad de 3.5 beta drivers en panels erop gegooid en later weer eraf gehaald en nu draai ik op omega 3.4 drivers. Bedankt in ieder geval.
Dond3r schreef op 20 June 2003 @ 09:52:
Kun je je Control Panel niet gewoon geinstalleerd laten en alleen je Catalyst DRIVER verwijderen?

Of download en installeer de Catalyst 3.5 Control Panel (die vervangd de oude) en probeer dan opnieuw te un-installeren..