Toon posts:

Op slot, maar waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[rml][ TO:AOT Retail] Waar te koop?[/rml]

Op slot gegooid, er word verwezen naar www.bol.com maar modje geeft niet aan of de desbetreffende game hier wel op voorraad cq. goed leverbaar is.

Had dit duidelijk in mijn startpost gezet. En zover ik kan zien is ie bij bol.com ook helemaal niet op voorraad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:02

Tux

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 17:38:
[rml][ TO:AOT Retail] Waar te koop?[/rml]

Op slot gegooid, er word verwezen naar www.bol.com maar modje geeft niet aan of de desbetreffende game hier wel op voorraad cq. goed leverbaar is.

Had dit duidelijk in mijn startpost gezet. En zover ik kan zien is ie bij bol.com ook helemaal niet op voorraad :?
Dude, je eerste zin van het topic geeft al aan dat je zelf al weet dat je op glad ijs bezig bent.

Ten tweede, raar dat de mod het aan jou zelf overlaat om even bij bol.com te kijken wat er verkrijgbaar is in plaats van je zaakjes voor je te regelen.

8)7 van kwaad tot erger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wekkel schreef op 19 juni 2003 @ 17:41:
[...]

Dude, je eerste zin van het topic geeft al aan dat je zelf al weet dat je op glad ijs bezig bent.

Ten tweede, raar dat de mod het aan jou zelf overlaat om even bij bol.com te kijken wat er verkrijgbaar is in plaats van je zaakjes voor je te regelen.

8)7 van kwaad tot erger
roflol, ik kon hem gewoon nergens meer krijgen en had zelf ook al bij bol.com gekeken .. op dat moment was ie daar dus ook niet verkrijgbaar.

Makkelijk om mensen te beoordelen als je de helft van het verhaal niet weer. Nu ben ik hier ook wel mede schuldig aan omdat ik het niet gepost heb maargoed...

van kwaad tot erger .... pfrt :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-10 10:44

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
mail itsnows even met die informatie :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.