Toon posts:

DVD Branden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb de volgende vraag: als ik een gekopieerde dvd wil kopieren krijg ik een foutmelding zoiets van illegal reqest.
De bron dvd is een dvd-r en waar ik op wil branden is een dvd+r beide 4,7 gb.
Het is geen kwestie van illegaal kopieren maar ik maak altijd dubbele kopieen van al mijn dvd's en cd's.
Mijn brander is een nec 1300 en mijn dvd/cd speler is een aopen
Wie kan mij vertellen waar dit aan ligt en met eventueel welk programma dit is op te lossen

met vriendelijke groet
Jan

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:45

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 17:31:
Het is geen kwestie van illegaal kopieren maar ik maak altijd dubbele kopieen van al mijn dvd's en cd's.
*proest* :D

Ok, serieuze poging nu:
Probeer het programma Dvd Decrypter, en lees daarmee je dvd in "ISO mode" in en brand hem daarna gewoon weer in "ISO mode". Als dat niet werkt is er iets mis met je brander i guess.

Tweakers groeten elkaar altijd, met elke post dus dat is overbodig :)

Verwijderd

Zit hier net ff iets over te lezen in de search : DVD-R is iets van 8Mb groter als DVD+R.
Dus controleer even de grootte. On the fly schijnt niet te werken van + naar -. Andersom blijkbaar wel.

Verwijderd

vandaar dat dvd-r leading is

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
De verschillen tussen DVD-R en DVD+R zijn niet echt extreem te noemen, en op een aantal fronten lijkt DVD+R leading te zijn Wussy, dus ik weet niet helemaal waar je je op baseert met die uitspraken.
Voorbeeld: Philips (een van de grondleggers van DVD) heeft DVD+ als standaard aangehouden. Plextor heeft altijd geroepen dat ze pas met een brander komen als er een standaard bekend is (de Plextor DVDbrander is +), en met de huidige combo(lees +en-) branders is het steeds minder van belang. HP hanteert de DVD+. Sony is een van de weinige die een DVD- hanteerde in het verleden. Waarom zijn ze dan nu met een =en- gekomen?? Waarschijnlijk om niet de markt uit te vliegen wanneer + de standaard zou worden, iets waar het in mijn ogen dus wel op lijkt.

Verwijderd

On the Fly uitschakelen .

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2003 20:01 ]

Pagina: 1