Ben dus nogal gecharmeerd van de serverkasten type YY-0420/0430 van www.yeongyang.com . Aangezien deze best wel prijzig zijn voor een lege kast (193,- euro) dacht ik eraan om er een zelf na te maken. Lijkt me vrij eenvoudig om 2 (no-name goedkope) mini of midi towers te nemen, zijkanten eraf te halen en aan mekaar te schroeven. Aangezien ik hier omkom in de psu's zoek ik deze towers zonder voeding erin. Ook moet er een deurtje inzitten...
Nu heb ik de search al gebruikt, via google ook al gekeken en de pricewatch doorlopen maar ben niet echt veel wijzer geworden. Meeste kasten die z. voeding worden aangeboden zijn gelijk in de wat hogere prijsklasse en met allerlei fancy kleuren/features. Vaak ook zonder deur.
1) Zonde om daarin te gaan dremelen cq. modden
2) 2x de prijs van zo'n case en ik kan net zo goed een nieuwe YeongYang kopen.....
Op computerbeurzen kom je nog wel eens wat tegen (hoewel......2 identieke wordt weer moeilijker) op dit gebied maar die beurzen houden nu helaas hun zomerstop.
Mijn vraag is dus weet iemand een shop die "psu-loze" (
) mini/midi-kasten met front-door verkoopt tegen een redelijke prijs?
Thanks
Nu heb ik de search al gebruikt, via google ook al gekeken en de pricewatch doorlopen maar ben niet echt veel wijzer geworden. Meeste kasten die z. voeding worden aangeboden zijn gelijk in de wat hogere prijsklasse en met allerlei fancy kleuren/features. Vaak ook zonder deur.
1) Zonde om daarin te gaan dremelen cq. modden
2) 2x de prijs van zo'n case en ik kan net zo goed een nieuwe YeongYang kopen.....
Op computerbeurzen kom je nog wel eens wat tegen (hoewel......2 identieke wordt weer moeilijker) op dit gebied maar die beurzen houden nu helaas hun zomerstop.
Mijn vraag is dus weet iemand een shop die "psu-loze" (
Thanks