Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

YEONGYANG nabouwen: waar miditowers z. psu?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06 23:19
Ben dus nogal gecharmeerd van de serverkasten type YY-0420/0430 van www.yeongyang.com . Aangezien deze best wel prijzig zijn voor een lege kast (193,- euro) dacht ik eraan om er een zelf na te maken. Lijkt me vrij eenvoudig om 2 (no-name goedkope) mini of midi towers te nemen, zijkanten eraf te halen en aan mekaar te schroeven. Aangezien ik hier omkom in de psu's zoek ik deze towers zonder voeding erin. Ook moet er een deurtje inzitten...
Nu heb ik de search al gebruikt, via google ook al gekeken en de pricewatch doorlopen maar ben niet echt veel wijzer geworden. Meeste kasten die z. voeding worden aangeboden zijn gelijk in de wat hogere prijsklasse en met allerlei fancy kleuren/features. Vaak ook zonder deur.
1) Zonde om daarin te gaan dremelen cq. modden
2) 2x de prijs van zo'n case en ik kan net zo goed een nieuwe YeongYang kopen.....

Op computerbeurzen kom je nog wel eens wat tegen (hoewel......2 identieke wordt weer moeilijker) op dit gebied maar die beurzen houden nu helaas hun zomerstop.

Mijn vraag is dus weet iemand een shop die "psu-loze" (:?) mini/midi-kasten met front-door verkoopt tegen een redelijke prijs?

Thanks

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik hier in de compushop een kast wil kopen vraag ik gewoon of ik hem evt zonder voeding kan krijgen. Heb ik vaker gedaan als ik nog een psu had liggen.
Gewoon effe vragen in de compushop en wie weet schroeven ze hem er effe uit voor je.

• Freek
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-11 13:22
Volgens mij worden bijna alleen de wat duurdere kasten (chieftec,lian-li) voeding-loos verkocht. maar mischien gewoon een kwestie van ff informeren bij de computer boer ;)

• dikiedik
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04 10:41

dikiedik

de verkeers ont regelaar

gewoon een goedkope kast met deurtje en voeding nemen, en de voedingen verkopen of weggeven, bij http://www.crazyhans.nl/ hebben ze al een kast met deurtje voor 59 euro. 2x 59 is altijd nog minder als die bijna 200 euro die jij noemde :)

let echter wel op, ben daar al meerdere malen genaaid :(

ride on

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Mja... Het kan geen kwaad zelf wat meer research te doen naar dat soort dingen, bijvoorbeeld door te vragen of je m zonder voeding kan krijgen. De hele goedkope miditowers zijn trouwens zo achterlijk goedkoop (~ 40 euro, de std. norrodcase bijvoorbeeld) dat het weinig uitmaakt of je er wel of geen voeding in hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door m-m op 19-06-2003 17:32 ]

Dit topic is gesloten.