Toon posts:

[router] internet werkt maar deels na paar minuten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hej,

ik zit met een probleem.
Ik heb een MIH-130A Xrouter Pro met daarop 3 pc's aangesloten. Verder heb ik Chello met een Com21 modem. Ik heb al maanden geen problemen gehad met de router maar sindskort dus ineens wel.

Als ik zit te internetten blijkt ineens internet eruit te gaan na 2 tot 5 minuten. Alleen de webpagina's en outlook zijn het die niet werken zover ik weet. Als ik zit te gamen online merk ik er niks van, kan (bij wijze van spreken) uren doorgaan zonder enkel iets wat op een disconnectie lijkt te ondervinden. Dit probleem doet zich voor bij elk van de 3 pc's zover ik weet.

Als ik dan de power van de router eraf haal en direct er weer instop werkt alles weer perfect (ligt dus niet aan chello lijkt me). Maar aangezien het vervelend is om om de 3 minuten de power van de router af te halen wil ik graag weten wat de oorzaak en oplossing voor dit probleem is :)

is mijn router kapot? is er een manier om alles terug te zetten naar default instellingen van mijn router en die vervolgens weer opnieuw instellen? of moet ik mijn firmware updaten ofzo?

ik wacht op antwoord :D

alvast bedankt _/-\o_

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

probeer de firmware maar eens up te daten lijkt me namelijk een fout in je router. Het kan zijn dat het een bug is en dat hij met een firmware update eruit gehaald wordt.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Verwijderd

Topicstarter
ok, net de firmware er dr opnieuw opgekwakt, kijken hoe lang ie t uithoudt....

Verwijderd

mijn etech hier crasht als de host waar de dmz naartoe staat niet aanstaat. zet de dmz anders eens uit :)

• rarepop
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09-2021
ik heb ook een probleem met me router maar op daar nu een helle nieuwe post voor te openen. ik heb een sitecom dc202 mijn vader zit op poort 1 aangesloten zonder problemen maar ik moet met een hub als tussen station zijn aangesloten anders heb ik geen internet wel een netwerk maar geen internet. weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen

p.s. ik zit niet in de uplink poort aangesloten

• brokenp
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
rarepop wil je je probleem even duidelijker uitleggen...
- Wat gebeurt er als je je eigen PC met de netwerkkabel van je vader aansluit?
- Heb je alle poorten van je router geprobeerd...

Wat bedoel je met :
maar ik moet met een hub als tussen station zijn aangesloten anders heb ik geen internet wel een netwerk maar geen internet

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:47

Stewie!

Keen must die!

rarepop schreef op 19 juni 2003 @ 22:42:
ik heb ook een probleem met me router maar op daar nu een helle nieuwe post voor te openen. ik heb een sitecom dc202 mijn vader zit op poort 1 aangesloten zonder problemen maar ik moet met een hub als tussen station zijn aangesloten anders heb ik geen internet wel een netwerk maar geen internet. weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen

p.s. ik zit niet in de uplink poort aangesloten
toch maar een nieuw topic maken :)

TS: DNS instellingen eens hard erin zetten?

Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Verwijderd

Topicstarter
hmm ja wel handig om je eigen topic aan te maken ja.... :/

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 22:28:
mijn etech hier crasht als de host waar de dmz naartoe staat niet aanstaat. zet de dmz anders eens uit :)
staat al uit... :/

firmware opnieuw dr op had geen effect.

k zit nu maar even tijdelijk zonder router, heeft de rest van de familie maar lekker pech :p

iemand nog andere ideeën?? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 00:35 ]

Pagina: 1