Toon posts:

Dell 5150...... ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zoeken op Dell, laptops en alles wat er maar op lijkt levert veel hits op, maar niets over de 5150. Aangezien ik overweeg dit type aan te schaffen vroeg ik me af of er al iemand ervaring heeft met deze laptop.

Verwijderd

Ja, ik heb een Dell 5150 gehad, maar na een maand kwam de zwarte verf ervan af. Niet aan te raden, slechte coating.

Verwijderd

Lijkt me dat de dell niet prut is doordat alleen de coating los laat, ik neem aan dat je ook ervaring hebt met het gebruik er van? Hoe is de Dell voor de rest?

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-08 22:58

AirX

Tweak Guru

ik heb niet de 5150 maar de LAtitude C600. Die ruled dus echt :). Nooit problemen, geweldig mooi TFT scherm. Ook in de zon goed te lezen.
Spec: 750 MHZ, 256 MB intern, 12 GB HD, 24x CDrom, 14,1" TFT

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:00

Sick Nick

Drop the top!

ik heb de latitude c510, het celeron model. Daarin een 1066, 512 ram, 20 gb hd, 24x cdrom, 14.1" tft, ati M6 16 mb.
Perfect mee te werken, lang op de accu (3.5 uur), in de zon is het scherm ook nog wel te lezen maar echt ideaal is het niet hoewel dat met elk tft scherm is.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels de Inspirion 5150 besteld. Overigens is de laptop niet zwart, maar zilvergrijs en blauw. Wellicht dat ze de coating veranderd hebben inmiddels. Zodra ik hem binnen heb zal ik mijn ervaringen posten.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:28

LopeZ

Too much is never enough

Dat hoeft niet, lees de faq met het stukje over ervaringen en laptops.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.