Toon posts:

Netwerk doet het niet na werken met Fortis online banking

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een netwerkje van twee computers (beide XP Prof.) waarbij ik gebruik maak van internet delen. Heb dit netwerk gewoon gemaakt via de wizzard in XP en tot nu toe werkte het perfect.
Nu heb ik vandaag Fortis online banking geinstalleerd op de computer waar ook de internetverbinding op staat en dit werkt ook gewoon goed. Toen ik daarna op mijn andere computer wilde gaan internetten deed het internet het niet meer. Volgens mij ligt het aan het Fortis online banking. Heeft iemand misschien ook al eens dit probleem gehad, en weet eventueel hoe ik het internet delen weer werkend kan krijgen?

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Wat bedoel je met "deed internet het niet meer"? Kan je niet meer pingen? Kun je het modem bereiken? etc..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
Nadat het internet op mijn 'client' het niet meer deed heb ik maar eens fortis online banking verwijdert en de netwerk wizzard opnieuw uigevoerd. Toen werkte het weer allemaal. Toen heb ik weer Foris online banking geinstalleerd en toen werkte het nog steeds. Daarna ging ik naar de site toe en logde in om te gaan online banken dat werkte ook gewoon. Daarna ging ik naar mijn andere computer om te internetten en vervolgens werkte het internet daar niet:'(
Het pingen werkt wel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik "zoeken naar computers" doe bij beide computers, dan zien ze elkaar ook gewoon :S
Het lukte mij zojuist ook om mail binnen te halen vanaf de 'client' en MSN doet het ook gewoon. Maar internetten doet het nog steeds niet:'(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 19:08 ]

Verwijderd

"Fortis online banking" is wat weinig info. Wat heb je geinstalleerd dan? Werkt het met een card-reader? Want die installeert certificaten, en wellicht worden de security settings van je browser aangepast.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik werk met zo'n cardreader die op een com poort is aangeloten. Ik heb ook een cd van de fortis gehad die ik moest installeren. Dit heb ik dus ook gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt nog steeds niet.
weet dan echt niemand de oplossing?:'(

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 17:00
Verwijderd schreef op 19 August 2003 @ 14:38:
Het werkt nog steeds niet.
weet dan echt niemand de oplossing?:'(
Je probleem bevat helaas nogal weinig informatie. Dus ik denk niet dat veel mensen je kunnen helpen.

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03:42
Was dit probleem al opgelost?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Verwijderd

Ik had gisteren hetzelfde, na deinstall van fortis online banking viel het netwerk weg. Herstarten duurde veel trager en explorer startte zeer traag op.

Zelfs na een reparatie van windows xp nog steeds hetzelfde probleem en moest zelfs een format c: doen :'(

Ik heb het gevoel dat de deinstall wat essentiele bestanden weghaalt.

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-07 15:44

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Internet connection sharing van winXP of andere windows versies zorgt IDD voor wat problemen.

Probeer ff het volgende:

ga naar start > Alle programma's Fortis Online banking > CSEINST (of secure layer installatie) > Klik hier op verwijderen als je wilt internetten op je pc en als je wilt bankieren hier op installeren.
Pagina: 1