Toon posts:

Waar goedkope DVD Media

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien op 1 Juli a.s de prijzen op de lege DVD's omhoog gaat, ben ik benieuwd of onder de tweakers ook mensen in het buitenland hun media bestellen.

Ik bestel meestal mijn DVD's bij:

www.Opus.nl (NL)
www.cdrwinkel.com (BE)

Aangezien België al de btw heeft verhoogt op hun media zijn ze over het algemeen nog steeds goedkoper.
Mijn vraag aan jullie is: Waar halen jullie je DVD's vandaan!!?? Graag het land er bij vermelden.

Al vast bedankt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 16:39 ]

Verwijderd

Ik haal ze op dezelfde locaties als jou :)

Verwijderd

http://shop.cdfreaks.com/

is hun onlineshop ze zitten net over de grens als je grote hoeveelheden had kon je dacht ik ook gewoon ophalen aangezien ze net over de grens zitten

hebben ook nog een eigen site

www.cdfreaks.com

Verwijderd

Misschien heel flauw, maar als je ze goedkoop wil?

$ 1.49 in Japan.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:14

Rival24

I'll Be Back

Ik heb mijn laatste schijfjes bij Opus gehaald, maar ik denk erover om er óf deze maand nog enkele honderden te kopen in NL óf om ze in Amerika of de UK te halen aangezien de prijzen daar een stukje lager zijn. (Amerika kan een probleem zijn aangezien je dan een beetje geluk moet hebben met de douane die je als cadeau verpakte paket niet aanzien voor iets anders :)).

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-03 11:03
Wat kosten DVD media eigenlijk in duitsland? Kan voor sommigen ook wel interessant zijn om daar eens te kijken

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:14

Rival24

I'll Be Back

Emcee schreef op 19 juni 2003 @ 20:08:
Wat kosten DVD media eigenlijk in duitsland? Kan voor sommigen ook wel interessant zijn om daar eens te kijken
Duitsland was eigenlijk mijn 1e keus aangezien het dichtbij zit en met computeronderdelen meestal goedkoper is dan in Nederland. Maar de prijzen van de lege DVD's zijn toch niet echt laag helaas, niet lager dan in Nederland. Misschien zit er daar al een heffing op ofzo :|.

Verwijderd

Waarom dvd's uit Japan halen als ze nog steeds voordeliger om de hoek tehalen zijn >:) Ooit iemand eraan gedacht om eens naar een computerbeurs tegaan en te zoeken naar schijfjes ? Heb zeer goede ervaringen met de firma AC-import-export uit Brugge, Belgie. SuperMedia DVD-R 1x2x schijfjes 10 stuks voor 10 Euro en 100 stuks voor 95 Euro.

http://www.ac-import.com/

Ze staan hier op elke beurs en ook op de PC-Dumpdag in de Rai aan het einde van de maand. Schrijf of bel ze op voor andere prijzen zou ik zeggen.
Zelf een bestelling van 500 stuks SuperMedia gedaan :9
Bobby
En branden maar............... :9~

Verwijderd

Het wordt bijna afgezaagd, maar ik bestel altijd bij Opus en CDR-winkel...

Waarom? Die hebben precies wat ik wil (ik ben een zeikerd met CD/DVD R/W), kunnen klein en groot leveren voor schappelijke prijs en hebben een goede service als er eens een keertje met TNT wat fout gaat...

Check gewoon de PriceWatch: DVD voor goedkope media en shops. Natuurlijk kun je ook op dump/beursdagen je inkopen doen, maar vaak staan ze daar dan met vervalsingen/Ritek's of afgekeurde media en even teruggaan als ze niet bevallen is er dan niet bij.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2003 03:17 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Beetje kansloos topic. Praktisch iedere Tweaker bestelt via de Pricewatch. Vergelijk dus gewoon de prijzen aldaar :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.