Toon posts:

via internet met iemand zijn verbinding internetten

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil via het internet naar iemands zijn computer (zelfde provider) en vanuit daar het internet op gaan. Dus voor anderen moet het dan lijken alsof ik via zijn computer internet.

Dit wil ik omdat mijn verbinding voor DC++ wel snel genoeg is, maar een ADSL verbinding is. Daarom wordt ik gebanned. Hij heeft een 100mbit verbinding en kan er dus wel op. Heeft iemand een idee, programma of script waarmee ik dat tot stand kan brengen?

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:19

TeeDee

CQB 241

Klussen met een VPN verbinding?

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

proxy installeren op die gozer zijn computer zou moeten lukken

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-04 09:36
proxy lijkt mij het makkelijkst

Verwijderd

Topicstarter
Proxy dus, ben op dat gebied nogal een n00b, maar welke proxy kan dat en is het het makkelijkst in te stellen?

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 16:35 ]

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

maar dit is natuurlijk niet de bedoeling want nu lijkt jouw verbinding een 100mbit lijn te zijn maar downloaden van jouw zal met max 50K gaan oid. terwijl jij wel lekker met 8mbit kan downloaden.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Je wilt dus via het netwerk op iemand anders z'n pc begrijp ik? (en niet via internet, aangezien je zegt hetzelfde domein)

Ja gewoon een proxy daarop installeren zoals hier al gezegd is.

Verwijderd

Topicstarter
cosmoOo schreef op 19 June 2003 @ 16:35:
maar dit is natuurlijk niet de bedoeling want nu lijkt jouw verbinding een 100mbit lijn te zijn maar downloaden van jouw zal met max 50K gaan oid. terwijl jij wel lekker met 8mbit kan downloaden.
Mijn verbinding is 200Kb/s, ofwel een kleine 2 mbit. Dat is inderdaad kleiner, maar alleen mensen die bij mij downloaden hebben er last van. En als ze dat vervelend vinden dan downloaden ze maar niet bij mij

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

wat voor verbinding is dat dan ? adsl ?
of heb je een rechtstreekse verbinding naar die andere computer, maar dat zou meer dan 2mbit moeten zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 2 mbit ADSL verbinding. Niet rechtstreeks dus, maar gewoon een universiteits verbinding. Hij heeft hetzelfde, maar dan T1.

Maar welke proxy kan ik dan het beste gebruiken?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 16:41 ]

• cosmoOo

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

welke uni hebben we het over eigenlijk ? hoe zit jij dan aan de uni gekoppeld gewoon via telefoonlijn ?

2mbit adsl is 2mbit down of is het echt sdsl ?

t1 is een standaard uit VS en is 1,5mbit up/down

Verwijderd

Topicstarter
pff, TU Delft. Ik heb ADSL, 1856kbit upstream 750kbit downstream. Hij zit gewoon op studentennetwerk. 1Gbit backbone, en dan 100mbit max up/downstream daar vanaf getapt. Noem het zoals je wilt. Ik weet zelf ook niet echt hoe je het moet noemen

Verwijderd

Topicstarter
oja, en dan is er misschien nog een probleempje. Ik zit zelf ook al achter een proxy server. Die staat dus ingesteld om via mijn eigen IP te internetten. Moet ik nu die server aanpassen (dat kan dus niet, want die andere gast heeft niet altijd zijn PC aan staan) of zijn er instellingen die ik kan veranderen op mijn eigen computer (windows XP), hij Win 2000

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 21:12

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Het meest simepel als je een Terminal Sessie, remote sessie, PC Anywhere sessie .. whatever gebruikt.

Dan kun je ook daadwerkelijk de volle snelheid benutten.
Andere mogelijkheden zijn Proxy, VPN, special proxy tunnels etc.

Dit is met een beetje zoeken echt wel te vinden hoor ;)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.