Schotel, decoder -> pc

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

• reds666
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-05-2004

reds666

Life suckes, than you die

Topicstarter
Hallo

Is er hier iemand die een schotel met decoder heeft aangesloten op zijn/haar pc?

Kan iemand mij iets meer vertellen over het kijken van Astra1, Astra2 en Hotbird op je pc?

Misschien tips over welke apparatuur aan te schaffen en waar....

(Ben maar een leek :? )

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-08 21:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja gewoon een kaart met TV-in kopen. Verder heb je niet echt duidelijke wensen en heb je zo te zien ook niet gezocht en gekeken naar bijvoorbeeld reviews van tv kaarten.\
[search=schotel ontvanger]

En als je het op je TV wil aansluiten is dat exact hetzelfde als op de TV aansluiten, de eisen zijn hetzelfde, alleen heb je ook een TV kaart nodig. Probeer even wat eigen vooronderzoek te doen, voordat je komt met "ik weet niet welke, ik ben maar een leek", want je zit hier op gathering.tweakers.net ;)

Zou je voortaan als je een topic start iets meer zelf willen proberen? Er gelden een paar kleine regels bij het starten van een topic:
- Topics dienen te voldoen aan de policy.
- Zoek daarom eerst of je vraag niet al gesteld is en probeer zelf ook wat logische opties.
- Kwam je er zelf of met de search niet uit, geef dan duidelijk en specifiek aan wat je wel gevonden en al geprobeerd hebt. Hiermee heb je meer kans op een nuttig antwoord en blijft het forum vernieuwend en interessant voor vaste bezoekers.
-Kies een duidelijke titel waarmee je het probleem samenvat
Zodoende :). Zelf wat zoeken en lezen qua reviews zal je geen kwaad kunnen. Een schotelshop inlopen ook niet :)

[ Voor 46% gewijzigd door JvS op 19-06-2003 16:20 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.