Ben sinds kort mij gaan verdiepen in het pdf gebeuren,
maar wat ik nog niet helemaal helder heb is het
volgende: Zodra klanten een pdf aan willen leveren en ik daar kleurgescheiden
films van moet uitdraaien, is het dan zo dat ik een pdf krijg met 4 pagina's
waarin de 4 kleurplaten staan (CMYK) ? Of is het een pdf bestaande uit 1 pagina met daarin alle 4 de kleuren. Dit laaste lukt mij dan niet om daar goed kleurgescheiden films vanuit te draaien. Heb geprobeerd om zelf een pdf te maken
met behulp van Xpress en printen naar de Acrobat distiller m.b.v. KVGO joboptions
maar kreeg een pdf bestand met 1 pagina waarin de 4 kleuren bij elkaar. Wat doe ik fout of wat is de logische werkwijze, kan het uberhaupt een pdf waarin de 4 kleuren bij elkaar staan kleurgescheiden uitdraaien???
Alvast bedankt voor de reacties
maar wat ik nog niet helemaal helder heb is het
volgende: Zodra klanten een pdf aan willen leveren en ik daar kleurgescheiden
films van moet uitdraaien, is het dan zo dat ik een pdf krijg met 4 pagina's
waarin de 4 kleurplaten staan (CMYK) ? Of is het een pdf bestaande uit 1 pagina met daarin alle 4 de kleuren. Dit laaste lukt mij dan niet om daar goed kleurgescheiden films vanuit te draaien. Heb geprobeerd om zelf een pdf te maken
met behulp van Xpress en printen naar de Acrobat distiller m.b.v. KVGO joboptions
maar kreeg een pdf bestand met 1 pagina waarin de 4 kleuren bij elkaar. Wat doe ik fout of wat is de logische werkwijze, kan het uberhaupt een pdf waarin de 4 kleuren bij elkaar staan kleurgescheiden uitdraaien???
Alvast bedankt voor de reacties