Toon posts:

[Win XP] IExplore gaat soms op 99%. dan freezed mij computer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows XP (legale versie) op mijn computer.
Alleen heb ik steeds vaker last van een 99% CPu gebruik van IExplore, waardoor mijn computer bevriest.
ik kan dan niets aanklikken of doen. alleen de muis beweegt wel.

Weet iemand hoe ik dat kan aanpakken. Ik heb de downloaded programfiles al leeg gemaakt zoals ik in een ander topic kon lezen als advies. maar dat heeft tot nu toe nog geen baat gehad.

In de andere topics zag ik dat meer mensen hier last van hebben maar dat er geen concrete oplossing voor is gevonden.

Weet iemand hoe dit aan te pakken is? want veel mensen hebben dit probleem lees ik op google en in GoT. (search heb ik gebruikt)

• WildernessChild
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

WildernessChild

Voor al uw hersenspinsels

Is idd de ergste bug in IE (volgens mij al vanaf versie 4). Voor zover ik weet geen oplossing. Ik heb ook nog nooit een pc gezien waarop IE dit niet van tijd tot tijd doet. Somt gaat ie na een paar minuten opeens wel weer verder...
Verder: http://www.mozilla.org ;)

Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!

Verwijderd

Topicstarter
maar zou Microsoft hier dan niets aan doen dan? Ze hebben windows XP zelf geschreven. En met Windows ME of Win 98 had ik er geen last van.

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Voor zover ik weet is daar geen oplossing voor idd, erg irritant. Ik moet wel zeggen dat ik sinds SP1 wel veel minder last heb van die bug.

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
nou ik heb sp1 ook geinstalleerd en ik heb een ander idee erover. is niets veranderd.

heeft iemand er al eens naar microsoft over gereageerd? of heeft iedereen de illegale versie