Ok het zit zo
ik ben bezig met een project om met novell netware 6 + ZEN 4 + Windows xp een netwerk professioneel netwerk op te zetten (alles gedocumenteerd en alles (zodat het later te gebruiken is in het bedrijf)
echter nu hebben wij de basics klaar:
server
netware 6
zen 4
alle updates
de client
groups
virus scanner
group pollicies (desktop securetie)
zen imaging
dhcp
dns
echter nu willen wij dus van een volledig perfect geïnstalleerde xp bak
dus client + alle goede profiles alles ge finetuned
maar nu willen wij dus via zen een image maken (het maken gaat perfect)
echter op het moment dat wij hem terug zetten op een andere pc dan crasht Windows
nu zou ik sysprep kunnen draaien echter
alles moet vol automatisch zijn (niet dus dat je een image uit rolt en dat je dan na een half uur nog er even langs moet om de key in te gaan voeren en de wachtwoorden in te gaan stellen en de computernaam in te gaan stellen (netwerkbeheerders he die willen zo min mogelijk lopen)
ik heb al naar een mogelijkheid gezocht om met sysprep het toch geautomatiseerd te draaien
kwam toen uit op sysprep.inf
maar daar heb ik al een topic over lopen
mijn vraag nu is kan ik niet zonder heel die sysprep zooi want het blijf allemaal maar (vlk key nogal gehijm enzo
dat moet je dan allmaal in een inf file die dus voor iedereen beschikbaar is
)
ik ben bezig met een project om met novell netware 6 + ZEN 4 + Windows xp een netwerk professioneel netwerk op te zetten (alles gedocumenteerd en alles (zodat het later te gebruiken is in het bedrijf)
echter nu hebben wij de basics klaar:
server
netware 6
zen 4
alle updates
de client
groups
virus scanner
group pollicies (desktop securetie)
zen imaging
dhcp
dns
echter nu willen wij dus van een volledig perfect geïnstalleerde xp bak
dus client + alle goede profiles alles ge finetuned
maar nu willen wij dus via zen een image maken (het maken gaat perfect)
echter op het moment dat wij hem terug zetten op een andere pc dan crasht Windows
nu zou ik sysprep kunnen draaien echter
alles moet vol automatisch zijn (niet dus dat je een image uit rolt en dat je dan na een half uur nog er even langs moet om de key in te gaan voeren en de wachtwoorden in te gaan stellen en de computernaam in te gaan stellen (netwerkbeheerders he die willen zo min mogelijk lopen)
ik heb al naar een mogelijkheid gezocht om met sysprep het toch geautomatiseerd te draaien
kwam toen uit op sysprep.inf
maar daar heb ik al een topic over lopen
mijn vraag nu is kan ik niet zonder heel die sysprep zooi want het blijf allemaal maar (vlk key nogal gehijm enzo
[ Voor 12% gewijzigd door Shunt op 19-06-2003 15:11 ]
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"