Toon posts:

Access 2002 wachtwoord vergeten

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje zitten zoeken op forums, verschillende programma's gebruikt en demo's geprobeerd.

Dit leidde echter tot geen resultaat. Probleem is, als ik EEN access database open, maakt verder niet uit welke, wordt er om een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd. Beheerder en Gebruiker komen hierin voor. Voor gebruiker weet ik het wachtwoord, maar deze heeft dus alleen gebruikersrechten. Voor de beheerder ben ik dit wachtwoord vergeten, althans, ik heb degene geprobeerd die het kunnen zijn.

Als ik een programma gebruik voor het achterhalen, wordt mij telkens verteld dat er geen wachtwoord op de database zit. Access opnieuw installeren heeft ook geen zin gehad.

Is er een mogelijkheid om een wachtwoord van een user IN Access te achterhalen, bijvoorbeeld die van de gebruiker.

Om te kijken of het werkt....

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 16:39

Tiny

Wat eten we?

[brilletje op modus]Access 95, 97, 2000, XP ?[/brilletje op modus]

Sorry, las de toppic niet goed.

Ik heb er eentje gehad namelijk voor 97 die werkte alleen niet voor 2000 en dus waarschijnlijk al helemaal niet voor XP

[ Voor 100% gewijzigd door Tiny op 19-06-2003 15:04 ]

• snoopy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-08 12:42
Kijk maar even op http://www.lostpassword.com/access.htm (ik weet niet of dit mag :?)

Want het programma moet wel de mogelijk hebben user-level passwords te achterhalen, niet alleen het db-wachtwoord.

[ Voor 63% gewijzigd door snoopy op 19-06-2003 18:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
OK, maar deze heb ik al geprobeerd. Ik heb minstens 12 programma's van verschillende makelaardij geprobeerd. 1tje gaf aan het het met een i of l begon, dat verschil kon ik niet zien, maar dat was alleen de 1e letter, heb alles met een i of l geprobeerd, dat was het niet.