ik ben op mijn stage plek bezig samen met 2 colega's aan een project (4 pc's) om novell NW 6
+ ZEN 4 + Windows XP aan de gang te krijgen.
een belangrijk onderdeel daar van is het images plaatsen (dit gaat btw via ZEN 4)
dit gedeelte werk 100 % daar is dus geen probleem
echter nu wil ik dus windows xp sysprep instaleren mini setup werkt ook 100% kan gewoon naar een andere hdd schrijven (echter naar een pc met echt een totaal verschillende config doet hij het nog niet waarschijnlijk een probleem omdat het image daar gewoon echt niet voor gemaakt is)
nu heb ik dus heel de MS database door gezocht voor de info van sysprep
en ben ik gekomen op de sysprep.inf
dit bestand kan je aan maken om een minisetup automatich te laten draaien
dit heb ik dus gemaakt (via een wizard)
maar nu staat dus op heel die MS database verder alleen maar vage info over de sysprep gedoe
die sysprep.inf moet kunnen
de gehele minisetup automatich door lopen
dus key compu naam netwerk instelingen en gebruikers acount's en amdin wachtwoord
echter hoe koppel je die sysprep.inf nu aan die minisetup
ik heb hier een compleete boom uit geprint met allemaal info over wat er allemaal met dat sysprep kan maar geen woord over het koppelen van sysprep.inf aan de mini setup
wat ik allemaal al gedaan heb
4 verschillende images gemaakt met allemaal verschillende sysprep instellingen (fabrieks sysprep)
(mini setup sysprep) (disk met sysprep.inf op flop en dan minisetup draaien) (een image zonder sysprep direct crahs)
alles resulteert dus weer in de bekende schermen of je de serial eens even in wil vullen en alle andere instellingen
+ ZEN 4 + Windows XP aan de gang te krijgen.
een belangrijk onderdeel daar van is het images plaatsen (dit gaat btw via ZEN 4)
dit gedeelte werk 100 % daar is dus geen probleem
echter nu wil ik dus windows xp sysprep instaleren mini setup werkt ook 100% kan gewoon naar een andere hdd schrijven (echter naar een pc met echt een totaal verschillende config doet hij het nog niet waarschijnlijk een probleem omdat het image daar gewoon echt niet voor gemaakt is)
nu heb ik dus heel de MS database door gezocht voor de info van sysprep
en ben ik gekomen op de sysprep.inf
dit bestand kan je aan maken om een minisetup automatich te laten draaien
dit heb ik dus gemaakt (via een wizard)
maar nu staat dus op heel die MS database verder alleen maar vage info over de sysprep gedoe
die sysprep.inf moet kunnen
de gehele minisetup automatich door lopen
dus key compu naam netwerk instelingen en gebruikers acount's en amdin wachtwoord
echter hoe koppel je die sysprep.inf nu aan die minisetup
ik heb hier een compleete boom uit geprint met allemaal info over wat er allemaal met dat sysprep kan maar geen woord over het koppelen van sysprep.inf aan de mini setup
wat ik allemaal al gedaan heb
4 verschillende images gemaakt met allemaal verschillende sysprep instellingen (fabrieks sysprep)
(mini setup sysprep) (disk met sysprep.inf op flop en dan minisetup draaien) (een image zonder sysprep direct crahs)
alles resulteert dus weer in de bekende schermen of je de serial eens even in wil vullen en alle andere instellingen
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"