Toon posts:

flightsim stuur

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hier op gathering misschien waar voor een redelijke prijs stuurtjes te koop zijn voor flight simulator

In pricewatch kan ik al niks vinden alleen van die sticks, en die zijn niet bepaald handig in flight simulator als je een 737 bestuurd.

Ik heb wel die stuurtjes van "CH" gevonden Afbeeldingslocatie: http://www.avshop.com/productimages/thumbs/1615-temp-thumb.gif

maar die zijn in mijn ogen zwaar overprijst zo tegen de €150,- en als je dan kijkt wat een forcefeedback stuur van Logitech en Microsoft ziet, denk ik dat er wel meer mensen zullen zijn hier die hier mee eens zijn.

Weet iemand dus of er ook ander merk stuurtjes te koop zijn in Nederland, die iets schappelijker geprijst zijn??

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 13:14:
Weet iemand hier op gathering misschien waar voor een redelijke prijs stuurtjes te koop zijn voor flight simulator

In pricewatch kan ik al niks vinden alleen van die sticks, en die zijn niet bepaald handig in flight simulator als je een 737 bestuurd.

Ik heb wel die stuurtjes van "CH" gevonden [afbeelding]

maar die zijn in mijn ogen zwaar overprijst zo tegen de €150,- en als je dan kijkt wat een forcefeedback stuur van Logitech en Microsoft ziet, denk ik dat er wel meer mensen zullen zijn hier die hier mee eens zijn.

Weet iemand dus of er ook ander merk stuurtjes te koop zijn in Nederland, die iets schappelijker geprijst zijn??
Euhmm die €150,- is nou eenmaal die prijs die dat ding kost.
Overigens is de kwaliteit wel heel hoog van dat ding en als je echt serieus aan flightsimulating doet (zoja? kom eens een kijkje nemen in het FS2002 topic :D) dan kan je er heel veel plezier aan beleven!
Overigens is hij te koop bij de LH-Shop, en ik zou voor de USB versie gaan, werkt allemaal wat makkelijker dan de game-port versie en werkt ook makkelijker als je er pedalen bij koopt.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:45

Fuelke

Forza Ferrari

Aanvullend op McFlipp: als je inderdaad serieus flightsims doet dan ben je beter af met degelijke apparatuur. En wat die racestuurtjes betreft, er zijn natuurlijk goedkopere, maar als je veel racet ben je beter af met een Momo Force of Act Labs en die kosten toch ook al boven de 150 € (of errond)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Floppie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:33
erg jammer dat door de mod de link wordt weggehaald. Geen consequent beleid, zeker omdat hij in het FS2002-forum sneller antwoord zal krijgen van mensen die er veel mee bezig zijn

Zo'n stuurtje is natuurlijk erg leuk, zou het zelf ook graag willen hebben. Als je het geld er voor overhebt en je gaat veel flightsimmen, dan zou ik het zeker doen. Als je af en toe eens vliegt en ook veel andere spellen speelt, dan zou ik voor een joystick (met rudder) gaan.
CH-products is wel het beste wat je kunt krijgen wbt flightsimcontrollers

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06-2025

Roland

Schnitt!

Ik heb zelf ook de Yoke van CH - products. En ik ben er ooo zooo to vreden mee! Wat een pracht ding. En ook anderen die er even mee vliegen zijn razend enthousiast. Dus wil je een goed stuur, dan moet je die gewoon nemen. En ja, de prijs is hoog... Maar je hebt er ook wat moois voor .. Geloof mij :)

...Make every cut count, even if it is one frame...

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ook wel van mening dat het een heel erg goede flight yoke is, daar bestaat geen twijfel over.

Maar voor wat die kost vind ik 'm nogal vrij kaal. voor dat bedrag had dat ding een stuk uitgebreider kunnen zijn, met nog meer bediening.

neem nou bijvoorbeeld die luxe variant, naar mijn mening had dat er al op moeten zitten, op het model van €159,- maar neeee dat doen ze niet, nee daar gaan ze nog even bijna €200 voor vragen.

terwijl als je een beetje rondkijkt op internet, zie je dat er ook wel yokes zijn van een wat minder goed merk, maar toch wel redelijk functioneert, alleen het probleem is, die vind ik gewoon nergens?? :/

lijkt me gewoon zo raar dat er echt maar "één" echte zaak is in Nederland die zulk spul verkoopt??? :?

bovendien kosten ze in Nederland ook nog veel duurder, en ik weet bijna zeker dat ze dat doen omdat ze weten dat er niet zo makkelijk aan te komen is in Nederland, aan de ene kant markt technisch wel begrijpbaar, maar aan de andere kant ook knap lullig voor de flightsim fanaat.

Verwijderd

Topicstarter
Iemand misschien ervaring met verzenden vanuit U.S. daar kostie namelijk maar $109.95 en aangezien de Euro nogal voordelig staat.

Dus:

- Is het te doen vanuit U.S.?
- Weet iemand misschien gemiddelde verzendkosten?
- Komen er eventueel nog invoerrechten bij?

hoop dat iemand het hier misschien weet :?

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
Dan zou je eigenlijk een aantal van die stuurtjes tegelijk moeten kunnen bestellen in The US Of A.

Misschien een idee voor een inkoopactie ??

Verwijderd

Topicstarter
Sleepie schreef op 20 June 2003 @ 10:31:
Dan zou je eigenlijk een aantal van die stuurtjes tegelijk moeten kunnen bestellen in The US Of A.

Misschien een idee voor een inkoopactie ??
Maar hoe zou je zoiets aanpakken?

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:56
Goedkoop een yoke kopen is meestal duurkoop omdat ie dan niet lekker werkt (spreek uit ervaring).

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 06:40:
Iemand misschien ervaring met verzenden vanuit U.S. daar kostie namelijk maar $109.95 en aangezien de Euro nogal voordelig staat.

Dus:

- Is het te doen vanuit U.S.?
- Weet iemand misschien gemiddelde verzendkosten?
- Komen er eventueel nog invoerrechten bij?

hoop dat iemand het hier misschien weet :?
Ik heb een klein maandje geleden een software pakketje besteld in de U.S. Ik had hem binnen een week in huis (via UPS) en het scheelde me totaal €60,- in mijn voordeel. Van te voren had ik berekend wat het mij totaal zou gaan kosten met behulp van deze URL. Alles wat je moet weten vindt je daar.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Pagina: 1