[DivX]Vastlopen beeld, geluid en controls werken nog

Pagina: 1
Acties:

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Zoals de topictitel al aangeeft, heb ik bij sommige films het volgende probleem.
Ik speel de film af, en ergens, bij iedere film verschillend, maar per film wel steeds op dezelfde plek, loopt het beeld van de film vast. Het geluid loopt door, de PC loopt dus niet compleet vast, maar met het balkje iets naar voren schuiven is het probleem niet opgelost. Dat was een suggestie die ik uit de search tevoorschijn kon halen. Maar bijna iedereen daar had het over het vastlopen van de complete PC, en dat is dus bij mij zeker niet het geval.

Specs:
OS = Windows XP Pro incl. SP1
Codecs: Nimo 5.8
Player : WinAmp of Windows Mediaplayer (hetzelfde probleem bij beide).

Oh ja, ik heb er wel een Realmagic X-Card inzitten voor eventuele TV-playback (maak ik op dit moment geen gebruik van trouwens).

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 16:39

Tiny

Wat eten we?

Als ie iedere keer op het zelfde stukje blijft hangen, dan is het vrijwel zeker de film zelf die het probleem geeft.
Je zou met verschillende codecs kunnen proberen, ik heb het zelf ook gehad met bijvoorbeeld The Two Towers, iedere keer op het zelfde stuk beeld stil staan, maar geluid doorlopen.
Andere codec en werken.... op het stukje waar de film op vast liep zie ik nu wel steeds een storing, maar dat duurt maar een seconde.

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
speel je de film af van een cd? ik had datzelfde probleem namelijk ook, bleek dat mijn cdrom niet goed kon lezen en dus altijd rond 30% van de cd ging ie raar doen.

als je ze van HD kijkt kan t zijn dat de divx corrupt is maar ik kom het zelden tegen dus als het bij veel films gebeurt ligt het ergens anders aan imo

Mijn rig

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 09:27

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Ik heb dat probleem ook wel eens, wat ik altijd doe is de film voorbij dat frame spoelen.

Sometimes human's are...