[Javascript - Flash] Wat is er mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 22:49
Ik weet dat je in vanuit flash met javascript pop-ups kan "maken", je venser laten shaken, en wat meer van die simpele dingen....

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk was om hele (.jar) java applicaties in flash te laten werken.
Via google en de search hier kom ik alleen maar op van die pop-up tutorials enzo.

Misschien is het niet eens mogelijk....

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:34
G-Spotter schreef op 19 juni 2003 @ 12:31:
Ik weet dat je in vanuit flash met javascript pop-ups kan "maken", je venser laten shaken, en wat meer van die simpele dingen....
Tja vanuit flash een JS functie op je pagina aanroepen is natuurlijk niet zo moeilijk he :)

En verder: JavaScript != Java!!!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 22:49
InZane schreef op 19 June 2003 @ 12:35:
[...]

Tja vanuit flash een JS functie op je pagina aanroepen is natuurlijk niet zo moeilijk he :)

En verder: JavaScript != Java!!!
ja een funcie... maar een hele java applicatie die dan dus geintergreerd wordt op de pagina?

Verwijderd

Java in Flash? Da's niet helemaal mogelijk. Het moet volgens mij wel mogelijk zijn om in één pagina een Java applet te hebben draaien voor bijvoorbeeld communicatie en die vanuit Flash met JavaScript aan te sturen...met LiveConnect ofzo.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

G-Spotter schreef op 19 June 2003 @ 12:31:
Dat heeft niets met Flash te maken, maar alleen met javascript. Met flash kun je een javascript uitvoeren.
Nu vroeg ik mij af of het mogelijk was om hele (.jar) java applicaties in flash te laten werken.
Dit heeft absoluut niets te maken met wat je hierboven beschrijft, tenzij je via Flash, met behulp van javascipt een popupvenster wilt openen met daarin een HTML pagina die een Java applet bevat, dat kan wel.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.