[W2k] MS Photo Editor venster

Pagina: 1
Acties:

• Acropia
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-04-2019
Hallo,

Ik heb een redelijk vaag probleem wat sinds kort weer optreed. Bij mijn vorige install van w2k had ik er ook al last van, maar nu bij een schone install weer.

Het probleem is dat het prog MS Photo Editor, wat bij MS Office 2k zit, zijn venster maar op 2 manieren kan weergeven: Minimized en Maximized.

Als je Minimized is (op de taakbalk) en je druk er op, dan verschijnt ie Maximized. Druk je dan op het - knopje, dan Minimized ie weer (logisch, hoort ook zo)...

Maar dus ik op dat middelste knopje 'Restore', of ik kies in de Minimized mode, Right-Click > Restore.... Dan verdwijnt het hele venster...

Pas als ik wer Right-Click > Maximize doe, op de butten op de taakbalk, dan is ie er weer...

Ik heb dit alleen met Photo Editor... Alle andere progs werken gewoon normaal...

Iemand ervaring mee, of iemand die weet wat ik er aan kan doen?

It's what it is...

• WildernessChild
  • Niet online

WildernessChild

Voor al uw hersenspinsels

1. Gebruik een echt fotoprogramma.
2. Probeer eens te restoren (zodat het venster weg is), dan Alt+spatie indrukken (systeemmenu, dus zelfde als klikken op icoontje linksbovenin het venster) en Move doen, en dan het venster verplaatsen (muis of pijltjestoetsen). Misschien is hij namelijk buiten het scherm terechtgekomen.

Maker van Taekwindow; verplaats en resize je vensters met de Alt-toets!

• Acropia
  • Laatst online: 23-04-2019
WildernessChild schreef op 19 June 2003 @ 14:51:
1. Gebruik een echt fotoprogramma.
Voor fotobewerking gebruik ik ook PhotoShop...

Maar om snel ff dingen bij te snijden enzo is Photo Editor wel makkelijk.
WildernessChild schreef op 19 June 2003 @ 14:51:
2. Probeer eens te restoren (zodat het venster weg is), dan Alt+spatie indrukken (systeemmenu, dus zelfde als klikken op icoontje linksbovenin het venster) en Move doen, en dan het venster verplaatsen (muis of pijltjestoetsen). Misschien is hij namelijk buiten het scherm terechtgekomen.
Thanks... dat was em... heb em weer terug :)

It's what it is...