Toon posts:

director exe veranderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem

ik heb een .exe bestand (een projector van macromedia director) en daar staat een fout in.. ik heb alle orginele files niet meer (helaas) De projector roept een filmpie aan, die ik niet geladen wil hebben. de bestanden zoals films enzo zitten geintergreerd in die ene exe

is er een mogelijk heid om dit te veranderen?? (waarschijnlijk niet)

thanx

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:11
denk het niet nee.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
je kunt kijken of je via een hexadecimale edittor wat kan doen, maar zorg dan iig voor een goede backup. Want de kans dat het goed gaat is heel erg minimaal.

Never explain yourself to people who are committed to misunderstanding you.

Verwijderd

Ik geloof dat het niet mogelijk is.
Al is het op het moment wel al mogelijk om *.swf's te rippen mt bepaalde software.
Dus ik neem aan dat er ook wel zoiets voor director te regelen is.
Probeer deze vriend eens.
Grote kans dat je iets vindt.
Ik persoonlijk vind dit heel erg lame, maar het schijnt nodig te zijn om andermans werk t jatten NOFI

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:55

Remy

I usually get 100% accuracy

Die projector is niet meer aan te passen, als je de originele Director file niet meer hebt. Een .exe wordt zo gecompressed enz. dat er helaas weinig meer mee te doen is.

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
naja kijk het is het laatste filmpje dat hij afspeelt, als je op sluiten klikt krijg je een filmpje tezien.. ik dacht dat het misschien mogelijk was om dit in de code aan te passen

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 14:38

Puck

EINDBAAS.org

je hebt alleen een .exe? geen .dxr bestand erbij oid?

Arrived anxious, left bored

Verwijderd

Topicstarter
neej helaas niet

Verwijderd

Topicstarter
opzich kan ik he ook wel opnieuw maken maar dat kost zeeen met tijd, ik dacht dat ik het misschien zo zou kunnen omzeilen..
Pagina: 1