Toon posts:

[win2k]Sharepoint server styles/language

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand misschien of het mogelijk is om de language te veranderen in sharepoint. Van Engels --> Nederlands

Sharepoint is namelijk niet in het nederlands beschikbaar. Moet ik d.m.v. van programmeren dit zelf gaan veranderen.

Iemand hier zelf ervaring mee ? Suggesties ben al aan het zoeken geweest maar kan niet echt direct wat vinden.

Verwijderd

Topicstarter
niemand die ooit is eerder sharepoint gebruikt heeft jawel tog :) Maar ik kom echt niet eruit hoe ik er nou een nl versie van kan maken.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Je zit hier nu toch al lang genoeg om te weten dat je niet moet schoppen voor 24u voorbij zijn. :/ Je gaat niet dood van een beetje geduld hoor...
Daarnaast is dat PNS +/- 3 dagen omdat topics hier veel langer blijven staan.

Wat ga jij daar trouwens met programmeren aan veranderen :?
Software van MS heeft een algemene copyright en mag ook niet aangepast worden zonder toestemming.
Of gaat het om gewoon leesbare files ?

[ Voor 13% gewijzigd door Predator op 19-06-2003 12:56 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Nee sorry ik wil het gewoon graag toepassen want het lukt me nog niet helemaal om het aan te passen. Er is natuurlijk wel veel over te vinden als je denkt aan het maken van webparts of stukjes templates.. maar niet echt veel. Dus ja ik denk het pakket is tog ook al 2 jaar op de markt en er zijn hier heel veel mensen die het al gebruikt hebben denk ik dus dan moet er tog wel wat over te vinden zijn hoe je het in het nederlands kan vertalen ?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-04 21:09

Arno

PF5A

Het kan, maar het is een k*t klus. Je dient namelijk handmatig alle XML files aan te passen die de portal gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Arno op 19-06-2003 13:07 ]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Alles handmatig de XML files aanpassen dat is wel minder maar blijven dan wel de koppelingen actief zoals die overal opgeslagen zijn of moet je daar dan ook nog rekening mee houden ?

Verwijderd

Bij de nederlands frontpage zit gewoon een nederlands sharepoint teamservices.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 16:55:
Bij de nederlands frontpage zit gewoon een nederlands sharepoint teamservices.
Dat zijn de team-services..
Dat is een beperktere mate van de functionaliteit die de portal kan bieden.
Pagina: 1