Toon posts:

[Win2k] scheduled tasks kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn win2k adv server krijg ik de scheduled task niet meer aan de gang.
Ik heb totaal 4 scheduled taks in mijn lijst staan die eerst gewoon hebben gewerkt.

Ik heb geen usernames of wachtwoorden veranderd. Of permissies aangepast maar toch doen ze het niet meer.

Toen heb ik een testje gedaan een batch script gemaakt met daarin alleen het commando "dir" en deze toegevoegd bij de scheduled task. Deze wil niet draaien
zelfs als ik hem force door met de rechtse knop te klikken en op run te klikken.

De "last runtime" blijft op "never" staan. heeft iemand een idee wat er mis kan zijn ?

Misschien moet er een beplaade service gestart worden?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Draait de service uberhaupt wel in je services. Wat meld jou Eventviewer(system&application) meer informatie gewenst.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat vroeg ik me dus ook af maar hoe heet die service dan ?

Verwijderd

Topicstarter
In mijn event log kan ik hier niks over vinden

Verwijderd

Topicstarter
ow duh hij heet task scheduler. Sorry ik heb er langs gekeken maar die draait wel

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

offtopic:
wel eens van de edit knop gehoord?

Verwijderd

Heb hier hetzelfde probleem en heb eveneens nog geen oplossing gevonden. Weet niet of je het probleem al opgelost hebt maar mocht dat zo zijn dat zou ik dat graag vernemen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Titel aangepast volgens de WOS policy: + [Win2k] :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 12:43:
Heb hier hetzelfde probleem en heb eveneens nog geen oplossing gevonden. Weet niet of je het probleem al opgelost hebt maar mocht dat zo zijn dat zou ik dat graag vernemen.
Ook voor jou geldt de vraag van mutsje: wat verschijnt er in je system en apps logs?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1