[kantoor applicatie] client met collega gegevens

Pagina: 1
Acties:

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 21:27
Ik vond het moeilijk om hier een titel voor te verzinnen.

De situatie is als volgt:

Ik werk in een bedrijf waar +/ 50 medewerkers actief zijn. Nu is het zo dat deze personen vaak op afspraak zijn, pauze, m.a.w. ze zijn er niet :)

Ik zoek een soort client die iedereen kan installeren waar ik alle medewerkers in kan zetten met telefoonnummers, mailadressen, etc. maar ook de status dus bijv. busy, away, etc.

Ik kan natuurlijk ook overal een MSN client installeren maar het probleem is dat mensen dan chatten enzo en dat willen we ook niet.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:00
Je kunt ook ICQ gebruiken, kun je elkaar ook berichtjes sturen. Ik bedoel niet het ICQ voor internet maar de versie met eigen server. Kun je alleen berichten intern sturen. Het is wel oud, maar het werkt... (en is gratis)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:37
Hoe wil je die status precies gaan tonen aan de gebruiker?
Als het alleen opzoekwerk is zou je al gewoon een veldje in een standaard adressenboek kunnen misbruiken.

Misschien is het handig om ook even te vertellen of je toevallig al een database hebt draaien, je moet die adresgegevens nu toch ook al opslaan?

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik heb een dergelijk 'initiatief' ook eens genomen en daar wat voor ontworpen (progsel dus) het werkt voor een week maar dan vergeet iedereen het weer in te stellen...

Deze plek is te koop.

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Als het binnen je budget past kun je uitkijken naar grotere office-suites waarin een agenda functie verwerkt is die de mogelijkheden heeft waar jij om vraagt. Een voorbeeld hiervan is Lotus Notes, maar Microsoft zal eenzelfde oplossing bieden.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:37
Microsoft zal eenzelfde oplossing bieden.
Met microsoft office, in combinaie met die nieuwe bussiness versie van MSN?

• dingstje
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-01-2024
In Office 2003 zit zoiets ingebakken... Dat werkt samen met Exchange en MSN Messenger geloof ik...

If you can't beat them, try harder

Pagina: 1