Toon posts:

[GF2 MX 400] Detonator drivers willen niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben veel bezig met overklokken, misschien dat het probleem zo makkelijker geanalyseert kan worden. Gister wou ik winxp opnieuw installeren, dat ging allemaal mooi en zoals het moet. 8)

Maar wanneer de installatie klaar is en windows met zijn "bekende eerste sessie" begint krijg ik een zwart beeld. Vervolgens moet ik em opnieuw booten. Ik zag dus dat ik alleen beeld heb wanneer ik em in veiligemodus opstart, alleen dan heb ik beeld. De detonator drivers maar even installeren dacht ik. Dus gedaan, gereboot en weer geen beeld. :(

Ik de detonator drivers weer gedelete in veiligemodus en ook gelijk maar de hele videokaart uit "hardware" verwijderd. Nu start ie wel op en ook met beeld. Alleen de boel schokt en doet wanneer ik vensters versleep, echt erg gewoon. Dus nu ik in normale modus beeld heb, de detonator drivers geinstalleert, maar na een reboot weer geen beeld. Dus de detonators er weer af, en wel beeld weer |:(

Aan de prestaties van mijn DPC koetje }:O tezien, gebruikt de videokaart nogal wat processor kracht geloof ik. :?

Wat kan er mis zijn, je zult begrijpen dat ik dus ook niet kan gamen. :X

AGP stuk? Videokaart stuk? of iets anders??

• tm474881
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 09:26
kijk es op je kaart bij de monitor uitgang daar zitten een paar weerstanden, als er 1tje zwart verkoold eruit ziet is je videokaart kapot.
ik heb hetzelfde probleemgehad op onverklaarbare wijze, zo gauw je boven 640*480 komt heeft ie geen beeld meer.

Verwijderd

Topicstarter
tm474881 schreef op 19 June 2003 @ 10:47:
kijk es op je kaart bij de monitor uitgang daar zitten een paar weerstanden, als er 1tje zwart verkoold eruit ziet is je videokaart kapot.
ik heb hetzelfde probleemgehad op onverklaarbare wijze, zo gauw je boven 640*480 komt heeft ie geen beeld meer.
Ik ga eens even kijken. Maar ik haal wel de 1024x768x32 zonder problemen, maar ik dan de detonator drivers er niet meer op krijgen wat eerst wel wou. Ik zal ff kijken, ik laat het zodadelijk ff weten.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Heb je al andere detonators geprobeerd? Nieuwste van nvidia.com? omega drivers? Cd driver?

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Probeer anders ook eens wat oudere drivers, misschien dat dat helpt

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-08 21:56
Dit soort problemen mogen/kunnen met geen enkele driver voorkomen, dus ik zou geen andere drivers proberen, magoed.

Verwijderd

Topicstarter
Nee idd, het is ook geen driver probleem. Ik heb de videokaart visueel geobserveert en er is een druppel koelvloeistof van mijn watercooling op gekomen, het zit er allemaal wat vreemd uit.

Ik denk dat dit ook het probleem is, en de videokaart zal dan wel gewoon fucked zijn.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Pubbert

random gestoord

Heb je nou al andere drivers geprobeerd dan?

Stel: Nvidia maakt driver 1.0

Hij is niet snel genoeg

Nvidia maakt driver 1.1

Die is wel snel, helaas, door de software matig sneller te maken gaat 1 bepaald moederbord raar doen.

Nvidia maakt driver 1.11

De driver is nog steeds snel, maar werkt nu wel op dat betreffende moederbord.

Zelf vind ik de 23.11 driver het beste voor kaarten onder de GeForce3

[ Voor 88% gewijzigd door Pubbert op 19-06-2003 14:22 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

Topicstarter
Dond3r schreef op 19 June 2003 @ 14:18:
Heb je nou al andere drivers geprobeerd dan?

Stel: Nvidia maakt driver 1.0

Hij is niet snel genoeg

Nvidia maakt driver 1.1

Die is wel snel, helaas, door de software matig sneller te maken gaat 1 bepaald moederbord raar doen.

Nvidia maakt driver 1.11

De driver is nog steeds snel, maar werkt nu wel op dat betreffende moederbord.

Zelf vind ik de 23.11 driver het beste voor kaarten onder de GeForce3
Ja dat heb ik geprobeert, maar hij start niet op. Denk dat door dat water die kaart fucked is.
Pagina: 1