Toon posts:

Wireless LAN + ADSL Access

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om mijn ADSL Access en netwerk van Wired naar Wireless om te zetten. Daarvoor ben ik reeds bij LinkSys(www.linksys.com) hun producten gaan bekijken. Daar zie ik dat ze een ADSL Modem + 4 Port Ethernet (10/100) Toestel hebben met reeds Wireless Ready. Nu dacht ik daarboven op een Wireless Access Point bij te kopen en deze met de ADSL Modem te connecteren. Nu vraag ik mij af of ik dan via mijn PC op Wireless netwerk gaan problemen ga ondervinden om dan Wireless via het Access Point en dan via de ADSL Modem het internet op te gaan?

Heeft iemand hiermee ervaring?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

PNS -> NT

en waarom koop je geen Wireless router :?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou geen Wireless Router kopen omdat er reeds aan router functie in de ADSL Modem zit... Ik dacht dan voldoende te hebben aan de ADSL Model met Router functie en een Wireless Access Point....

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:41
kan natuurlijk ook... een wireless access point is verder ook een router (je kan er meerdere wifi apparaten op aansluiten) dus is het dubbel op... zo kun je nog moeilijker poorten mappen en dergelijke. heb zelf thuis ook een adsl verbinding met een edimax wireless router en een vaste en een wifi verbinding... werkt perfect en ze zitten in dezelfde iprange; iets wat je niet lukt met 2 routers

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

jpvk007 schreef op 20 June 2003 @ 08:26:
kan natuurlijk ook... een wireless access point is verder ook een router (je kan er meerdere wifi apparaten op aansluiten)
Dat maakt hem geen router.
Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 08:22:
Ik zou geen Wireless Router kopen omdat er reeds aan router functie in de ADSL Modem zit... Ik dacht dan voldoende te hebben aan de ADSL Model met Router functie en een Wireless Access Point....
euhm, ja natuurlijk gaat dat :z

Een wireless router is doorgaans goedkoper dan Access Point + Router.
Maar als je al een router hebt.

enfin, natuurlijk gaat dat werken...

Dat was toch ook wel in de wireless topics te vinden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Predator op 20-06-2003 10:34 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.