Vervanger 8250 of ander 'uitheems' toestel?

Pagina: 1
Acties:

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-02 00:29
Ik heb momenteel een 8250. Zeer leuk telefoontje, en de argumenten die ik aanvoerde om hem te kopen (exclusief, je komt 'm niet zo veel tegen als andere nokia's) zijn zeker uitgekomen. Kortom: Top.

Maar nu heb ik dat ding anderhalf jaar en wil ik onderhand eens op zoek naar een nieuw toestel. Ik volg de telefoon-branche nogal uitgebreid dus de gangbare 'Nederlandse' toestellen ken ik wel. Maar mijn vraag: Zijn er nog op een makkelijke manier toestellen te bestellen zoals toen m'n 8250? Heb al rondgekeken op internet, maar daar was niet veel bijzonders te vinden...

Het hoeft niet per sé een Nokia te zijn!

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08-2025

limit28

Loading.....

Ik denk van niet. want nu repareren de bedrijven niet meer als die toestel niet afkomstig is uit europa.

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:34

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

De 8250 :D prachtig toestel :P heb hem ook gehad. en iedreen wtf! wat voor nokia is dat, heerlijk om niet zoals iedreen een 'standaart' nokia te hebben. Nu heb ik wel de 7250. maar ben r zeer blij mee. Ik wete niet waar jeje 8250 vandaan hebt. Maar ik zou zeggen kijk eens bij de 'gsmshop'. Daar verkopen ze geen abbo's alleen toestellen. Daar zou je r wel eens 1tje kenne vinden, die ook niet in NL verkrijgbaar is.

Welk?

• bavara
Daar heb ik inderdaad ook m'n 8250 vandaan (GSM-shop).

Maar mocht iemand concrete voorbeelden hebben, hou ik me aanbevolen!

Verwijderd

http://www.vivacom.nl/ heeft nog wat import modellen.

Verwijderd

www.gsmking.nl

daar had ik ook mijn 8250 vandaan, mayb nu ook andere geimporteerde modellen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 13:35:
www.gsmking.nl

daar had ik ook mijn 8250 vandaan, mayb nu ook andere geimporteerde modellen
oeps, is hetzelfde als vivacom.nl

Verwijderd

Goed, als je echt per se de blits wil maken met een model die je hier doorgaans niet ziet tegenkomen, check dan de Nokia 6200. Die is op dit moment alleen in de States leverbaar. Naast GSM850 en GSM1900 (waar je hier in Europa niets aan hebt) ondersteunt hij ook GSM1800, maar geen GSM900 (waar met name de grotere GSM-operators, zoals KPN en Vodafone mee werken).

Grappig is dat dit model naast GPRS ook het snellere EDGE ondersteunt, waar je echter ook nog niets aan hebt, omdat nog geen enkele Europese GSM-operator (zover ik weet) plannen heeft voor EDGE (dat zou GSM denk ik te concurrerend maken met UMTS, zodat dat helemaal niet van de grond af zou komen).

Bedenk wel dat er op niet al te lange tijd al een 6210 gaat uitkomen, een versie voor de Europese en Aziatische markt. Die zal er hoogstwaarschijnlijk sprekend op lijken, zodat die periode van exclusiviteit van jouw aparte telefoontje wellicht slechts een paar maandjes zal hebben geduurd. Of je dat het waard vind? Ik in elk geval niet. Zeker gezien het geld (inclusief invoer-kosten) die je aan dat modelletje kwijt zou zijn.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 13:42 . Reden: typo ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 13:42:
Bedenk wel dat er op niet al te lange tijd al een 6210 gaat uitkomen, een versie voor de Europese en Aziatische markt. Die zal er hoogstwaarschijnlijk sprekend op lijken, zodat die periode van exclusiviteit van jouw aparte telefoontje wellicht slechts een paar maandjes zal hebben geduurd. Of je dat het waard vind? Ik in elk geval niet. Zeker gezien het geld (inclusief invoer-kosten) die je aan dat modelletje kwijt zou zijn.
6210... Die is al weer een paar jaar oud hoor. Het is de 6220 die hier uitkomt. Zie: http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/6220/index.html

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik heb nog een Nokia 8850 Gold Edition voor je :)
(nog nooit ergens gezien naar mijn weten in Nederland).
Via die GSM Shop toen der tijd besteld, asia imported)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 13:50:
[...]

6210... Die is al weer een paar jaar oud hoor. Het is de 6220 die hier uitkomt. Zie: http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/6220/index.html
Oeps! Verwarrend al die typenummers. Inderdaad, de 6220 is de Europese versie van de 6200, die ik bedoelde. Thanks. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 13:36:
[...]

oeps, is hetzelfde als vivacom.nl
sites komen bij mij terug met een 500 server error?

• bavara
Bedankt zover voor de links... Staan zeker interessante dingen tussen. Als iemand nog wat weet hou ik me natuurlijk aanbevolen!!

Over die 6220... Weet iemand wat die ongeveer moet gaan kosten? Ben ik wel heel benieuwd naar namelijk!!

En nog even...
offtopic:
Over de 6100: weet iemand of er nog zo'n type op de markt komt MET radio?

• bavara
*sorry*

[ Voor 84% gewijzigd door bavara op 20-06-2003 19:49 ]

Pagina: 1