"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981
Verwijderd
Ik heb al mijn bookmarks gewoon opgeslagen in een txt bestandje. Paar kb's groot en kan je dus makkelijk en snel opslaan en op iedere computer openen. MAarja, dat zal je wel niet bedoelen
Ik ga iets heel fouts zeggen.... Maar ik kan me herinneren dat je op www.startpagina.nl ook je eigen favorieten neer kan zetten.. (Oh damn das met een cookie 
Ik ben bang dat het NIET kan zoals jij wil...
Ik ben bang dat het NIET kan zoals jij wil...
Nee, want dan moet ik er zelf aan denken de bookmarks op te slaan en mee te nemen. Ik wil zelf alles 1x instellen en dan nooit meer iets te hoeven doen. De bookmarks moeten dus ergens op het net worden gezet.
Ik ga gewoon zeggen dat dat NIET kan...
Hmmm, gat in de markt of ben ik de enige die dit nuttig vind?
Verwijderd
Dat gat in de markt is helaas al gevuld, toch maar ergens anders je miljoenen zien te ca$hen... 
www.mybookmarks.com/
www.blink.com/
www.clickmarks.com/jayde/
www.favoritesanywhere.com/
etc. etc.
www.mybookmarks.com/
www.blink.com/
www.clickmarks.com/jayde/
www.favoritesanywhere.com/
etc. etc.
ZarroX, dat bedoel ik ook niet. Ik wil dus gewoon dat ik mijn favorites via IE kan benaderen, maar dat ze niet lokaal worden opgeslagen maar op internet.
Zorrax... dat ken ik maar wat hij wil kan gewoon niet...
Je kunt niet LOCAAL opslaan en dan verwachten dat IE die ergens opslaat zodat jij ergens anders die bookmarks weer hebt... Je zult dan sowieso een soort login gedeelte moeten hebben...
Je kunt niet LOCAAL opslaan en dan verwachten dat IE die ergens opslaat zodat jij ergens anders die bookmarks weer hebt... Je zult dan sowieso een soort login gedeelte moeten hebben...
Login gedeelte snap ik, en dat wil ik dus ook. Gewoon ergens een ftp of een andere aanbieder die zoiets heeft.
Ben ik nou de enige die dit handig vindt?
Ben ik nou de enige die dit handig vindt?
Okee, voor alle ongelovigen. Het kan dus wel: www.syncit.com
Met dank aan de PCM van januari 2001
Met dank aan de PCM van januari 2001
Pagina: 1