Toon posts:

Migratie & Smileys

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Consistentie en de T.net FP en GoT userbase migratie in het achterhoofd:

Is het prettiger om de syntax van de smileys op T.net FP en GoT hetzelfde te maken? Een voorbeeld is Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/s/devil.gif. Op T.net FP is de syntax }> puntkomma op GoT is de syntax >:). Er zijn meer voorbeelden. De smileydatabase van T.net FP en GoT verschilt ook. Het lijkt wel alsof die van T.net nog stamt uit de tijd dat er nog gebruik gemaakt werd van Topix.

Bij het posten van dit voorbeeld kwam ik erachter dat GoT wel compatible is met T.net FP (althans mbt. de >:) smiley) maar niet vice versa. Wanneer je op T.net FP namelijk >:) post wordt het >:) ..een soort gehoorapparaatsmiley.

Is het mogelijk om eenzelffde methode als React gebruikt toe te passen op de T.net FP waardoor dit probleem vermeden wordt om daarnaast een consistente syntax voor T.net FP en GoT toe te passen zodat iemand die op beide komt de syntax kan leren en op beide toe kan passen dmv. typen ipv. te klikken? Wel zo fijn lijkt me. Zit er een reden achter dat bepaalde smileys op de T.net FP niet bruikbaar zijn (img tags werken niet)?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Zit geen reden achter, is gewoon verouderd inderdaad. Ik vermoed zelfs dat het toevoegen van smilies niet helemaal netjes gaat (dus dat het een kwestie is van htmllen en regexjes toevoegen :P). Als een devver zich een keer verveelt mag ie het van mij gaan aanpassen.

We kunnen alleen niet alle tags uit React toe gaan staan, zo willen we bijv. niet dat mensen allerlei fancy layout in hun reacties gaan stoppen met [table], [font], [php], [img] e.d. :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:02

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dat kan binnenkort een keer gefixed worden als ik de kleine devtrack bugs ga afwerken.

Verwijderd

Topicstarter
Nee okay die layoui is logisch krijg je rare praktijken. Alvast bedankt, erg gaaf!

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:37

tweakerbee

dus..?

Op de FP mis ik nogal eens de :/ smiley, die kan erg handig zijn bij twijfelachtige replies. Vriendelijk doch duidelijk.

You can't have everything. Where would you put it?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Ik wil dit topic even onder de aandacht brengen omdat ik toch vaak een aantal smilies mis.

O-) |:( 8)7 :X en vooral _/-\o_

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Ja dâhâg :w ! Da' kenne we nie an beginne hoor... })

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Pagina: 1