THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
nee dat gaat niet sneller.
je hebt alle data nog steeds op 1 hd.
ga je met een 2e hd aan de gang. en die hang je aan een eigen ide kabel.
daar gooi je alle software op.
en de pagefile.
dan gaat het wel een stukje sneller.
je hebt alle data nog steeds op 1 hd.
ga je met een 2e hd aan de gang. en die hang je aan een eigen ide kabel.
daar gooi je alle software op.
en de pagefile.
dan gaat het wel een stukje sneller.
[ Voor 57% gewijzigd door job op 19-06-2003 01:43 ]
er is wel snelheidswinst maar die is miniem.
je overige schijven raken namelijk vrij snel gefragmenteerd doordat je daar regelmatig data wegschrijft/leest.
als je je OS op een aparte partitie zet doet fragmentatie zich minder vaak voor, al helemaal als je ook nog eens je swapfile apart zet.
je kan bijv. ook je temporary internet files uitzetten (op 0). dat helpt ook ietsje om fragmentatie te bestrijden.
je overige schijven raken namelijk vrij snel gefragmenteerd doordat je daar regelmatig data wegschrijft/leest.
als je je OS op een aparte partitie zet doet fragmentatie zich minder vaak voor, al helemaal als je ook nog eens je swapfile apart zet.
je kan bijv. ook je temporary internet files uitzetten (op 0). dat helpt ook ietsje om fragmentatie te bestrijden.
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Dat ligt volstrekt aan de situatie. Als je op dit moment NTFS gebruikt voor de rechten van al je bestanden maar niet je OS, kan je de partitie met je OS als FAT32 formatteren en de partitie met je bestanden als NTFS. FAT32 is namelijk iets sneller.
Fat 32 is misschien wel sneller, maar fragmenteert ook een stuk sneller.
Zelf heb ik 3 schrijven 1 voor windows en standaard software, 1 voor spellen en overige software en 1 voor de map documents and settings.
Zelf heb ik 3 schrijven 1 voor windows en standaard software, 1 voor spellen en overige software en 1 voor de map documents and settings.
Sometimes human's are...