Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
-Ollie the Magic Bum (Venice Beach): In dit level ligt 1 zwerver (rechtdoor rijden.. bij een van de ramps
-HUGE Transfer (Venice Beach): Ik neem aan dat je de moeilijkste van de 4 VB transfers bedoelt... Als je in het begin METEEN naar rechts gaat rij je op 3 ramps af.. Nou moet je van de uiterste naar de andere uiterste springen.. en dan heb je er dus 1 van de 4. Dit is MIJ nog nooit gelukt
Zo iets?
Verwijderd
is het vrij makkelijk te halen.
Mijn enige probleem is de Sick Score in Philly. Die is me maar 1 keer gelukt (met Tony zelf).
Ik heb net die HUGE!!! Transfer gedaan, zeer pittig. Ik dacht wel dat het die was, maar hij wilde steeds niet lukken.
Nou nog ff die andere proberen...
Die SICK! Score kun je het best halen bij de vert (eerst dat hek omkrijgen). Nou succes maar (maar je had 'm toch al gehaald dus das niet zo erg). Ik skate trouwens met JAMIE THOMAS style B (stoerste kereltje:))
dingen
In venice beach: 4 transfers en de tailslide
In philly: SKATE, 4 biljetten ofzo en sick score en iets met awning (die WEET ik niet)
In mexico: nog 2 biljetten ofzo..
Verwijderd
En ga hier eens kijken : http://www.sportplanet.com/thps/
thx voor de tips!
Ik moet alleen met iedereen nog alle biljetjes pakken (Kutwerk. Ik kan bv nog steeds niet dat domme biljetje dat in Hangar boven de halfpipe hangt pakken).
Maar ik ben wel alvast begonnen aan alle gaps pakken... ook kutwerk
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Op maandag 27 november 2000 04:46 schreef Acolyte57 het volgende:
(Kutwerk. Ik kan bv nog steeds niet dat domme biljetje dat in Hangar boven de halfpipe hangt pakken).
Oh ja DRAIN THE FOUNTAIN wil ook maar niet lukken.
Met die SICK! SCORE in Philly ben ik nu bezig...
Oh ja DRAIN THE FOUNTAIN wil ook maar niet lukken.
Met die SICK! SCORE in Philly ben ik nu bezig...
Owh ja die TAILSLIDE THE VENICE LEDGE (kweet wel waar die zit) is best wel klote.
Als ik wist dat het zo moest.... *zucht*
Drain the Fountain is best leuk.
Recht voor je neus als je begint zit een grind-ding (heet anders, maar weet niet hoe het heet) die van links naar rechts loopt. Overheen grinden.
Voor je zit een ramp. Ook meepakken. Dan komt de rail bij de trap naar beneden. Wederom sliden.
Als het goed is heb je nu flink wat snelheid. Er zit een soort verhoging voor de plantenbak aan het eind van de rail. Als je die raakt moet je een Boneless maken en dan flikker je omhoog naar een balkon op het gebouw voor je. Als je snel genoeg gaat dan kom je onmiddelijk op het balkon terecht, anders moet je nog even grinden op het hek en op het balkon springen.
Eenmaal daar aangekomen rij je over de kranen heen en voila, drained the fountain
Tailslide is overigens best makkelijk. Gewoon een tailslide op de ledge in dat 'secret' stuk buiten het normale level.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
* IceStorm heeft die tape lekker op de alternatieve manier gedaan in Philly
In het begin rechtdoor (op de eerste ramp ff een klein stuntje doen voor speed), en dan 'gewoon' die lijn die over de fountain loopt opgrinden
Is dat de alternatieve manier? Zo doe ik 'm namelijk altijdOp maandag 27 november 2000 14:34 schreef IceStorm het volgende:
In het begin rechtdoor (op de eerste ramp ff een klein stuntje doen voor speed), en dan 'gewoon' die lijn die over de fountain loopt opgrinden.. Het kost wat moeite maar na een keertje of wat lukt ie...
Verwijderd
Suc6
Verwijderd
Verwijderd
Als je zorgt dat je een special doet op het hekje heb je genoeg vaart. Doe geen trucje als je van het hekje afgaat maar druk meteen ollien in en laat direct weer los. Door de snelheid en de ollie vlieg je naar de dakrand toe.Op maandag 27 november 2000 19:29 schreef nikao het volgende:
maar als je van het hekje naar dat laatster schansje gaat verlies je ontezettend veel vaart... of spring je daar op?
Suc6