Is natuurlijk wel leuk om met zo'n incompetente dooddoener een topic op slot te flikkeren (maar ja, als nerd is het woord en de ervaring repliek je vreemd natuurlijk, je zou zo maar te maken kunnen krijgen met die o zo enge buitenwereld en een discussie aan zou moeten gaan *ril*).
Dus laat dat arrogante belerende en uitermate arrogante kuttoontje maar achterwege en spaar die voor je dwergkonijn. Al maakt dat net zoveel indruk als op mij. Geen enkele dus.
Hoe van een dubbelzijdige DVD 1 DVD te branden?
CPD encrypted?
Dus laat dat arrogante belerende en uitermate arrogante kuttoontje maar achterwege en spaar die voor je dwergkonijn. Al maakt dat net zoveel indruk als op mij. Geen enkele dus.
Hoe van een dubbelzijdige DVD 1 DVD te branden?
Ik herlees niets, je kunt het topic ook gewoon moven, kneus.Dit heeft niks met Opslagmedia & I/O Controllers van doen, maar meer met Audio, Video & HiFi Forum Omdat je dit makkelijk had kunnen weten door gewoon netjes in de FAQ van dit subforum te kijken, toon je hiermee aan dat helemaal niet te hebben gedaan. Daarnaast twijfel ik mede hierdoor ook zeer of je überhaupt wel vooronderzoek hebt gepleegd.
Niet meer doen dus, voor zulke lui is GoT niet bestemd. Herlees eens de registratievoorwaarden en dan in het bijzonder het forumgedrag gedeelte om te voorkomen dat je in de toekomst weer de mist in gaat qua het gebruik van GoT
CPD encrypted?
Als je het zelf al niet weet verwijs mij er dan niet naar, kneus #2.Euh .. zie google ofzo