• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Mijn lieve pappa heeft vandaag een Renault Espace Initiale versie gekocht en nu zit het volgende in de auto:

NavigatieSysteem: Carminat 16 : 9 display.
Radio/Speakers: Cabase

Mijn vraag is nu of iemand hier de echte site van deze merken weet, the search op GOT haalde vrijwel niets uit en op GOOGLE was het helemaal een drama.

Ik wil namelijk weten of de CD-Speler MP3 draait. Oftewel een aantal specs wil ik weten...

Verwijderd

Zitten er geen boekjes bij die auto ? Je moet neem ik aan toch wel een brschrijving hebben hoe dat Navigatie systeem werkt ... ?

• Friedchicken
Sorry, even voor de duidelijkheid, hij heeft vandaag de Deal rond en de auto staat dus nog niet voor de deur.

Ik wil gewoon even het fijne van deze producten weten..

Verwijderd

Mijn vader heeft een Renault Laguna ook met het ingebouwde spul van renault. Maar daar kunnen geen mp3's worden afgespeeld.... Helaas ;(

• Friedchicken
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 00:33:
Mijn vader heeft een Renault Laguna ook met het ingebouwde spul van renault. Maar daar kunnen geen mp3's worden afgespeeld.... Helaas ;(
Darn dat is idd erg jammer. Is het daar mogelijk om een Extern app. aan te sluiten ?

Hetzij een DiscMan of een Minidisc. Ook mogelijkheid het beeldscherm te benutten ?