Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Opslaan reactie voor het posten

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:14
Misschien een beetje een onduidelijke topic titel, maar ik wist niets beters. Ik hoop overigens ook dat dit niet eerder gevraagd is, als dat wel zo is, mijn excuses.

Het gaat om iets dat ik nogal storend vind. Is het misschien mogelijk om op de 1 of andere manier te realiseren dat de tekst die je typt onthouden word voor, zodat als er iets fout gaat en je drukt op "vorige"je je tekst terugkrijgt.

Even een voorbeeld:
Ik typ een lange reactie op iemand, en ben niet ongelogd. In het scherm voor je reply moet je dan je inlognaam en wachtwoord geven. Toevallig dacht ik "doe ik zo wel" of typte ik iets verkeerd en als ik dan op "submit" druk, krijg ik de melding dat het wachtwoord, of de username niet juist is. Als je dan op vorige drukt om je username en pass in te vullen is je gehele reply-scherm leeg. Met andere woorden, je hele reply kan je weer overnieuw gaan typen en hier stoor ik me echt aan (ik zit nogal eens op openbare computers), en al helemaal als ik net een lange reply zit te typen :(

Is hier misschien iets aan te doen???

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:08

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Quote uit specs :Operating System Windows XP
Is hier misschien iets aan te doen???
Geen IE gebruiken :Y)

Klinkt lullig maar IE is het probleem en niet react. React onthoudt deze tekst wel, maar IE gaat hier niet altijd goed mee op.

Alternatieven zat (opera, netscape, modzilla, etc) :)

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nadat je de tekst getypt hebt even hele tekst selecteren en dan kopieren
Gaat het dan fout dan kan je het zo weer plakken
Kleine moeite dacht ik zo :)

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:55
We Are Borg schreef op 19 juni 2003 @ 02:01:

[...]

Klinkt lullig maar IE is het probleem en niet react. React onthoudt deze tekst wel, maar IE gaat hier niet altijd goed mee op.

Opera draait ook op WinXP hoor :P

Ik ken het probleem, maar de ene keer blijft het er wel staan en de andere keer kan je het weer opnieuw typen :?

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:12

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nou, dat soort akkefietjes heb ik ook nogal eens gehad. Ook bij andere sites zoals Hotmail, vroeger. Daarom doe ik tegenwoordig bij een lange reply altijd control-a, control-c voordat ik op verstuur klik of druk :)

Als het een makkelijke oorzaak heeft en het is gemakkelijk aan te passen zou ik deze feature op zich best op prijs kunnen stellen! Alleen ben ik bang dat dit niet het geval is ;)

offtopic:
Jammer dat mijn manier niet bij SMSen werkt :+ Daar heb ik er ook wel eens laast van, type je een bericht... alleen zenden... foutje, geen bereik. Weg SMS :(

Dividend for Starters

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:08

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Sir_Killalot schreef op 19 June 2003 @ 02:06:
[...]

Opera draait ook op WinXP hoor :P
Klopt :P Het is een gokje dat hij IE draait. Ik heb zo'n gevoel dat ik ook gelijk heb, maar we zullen zien :P

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

We Are Borg schreef op 19 June 2003 @ 02:01:

[...]

Ligt het niet aan PHP session_cache? Want dan is er om het IE-probleem erg makkelijk heen te werken. De standaard instelling (nocache) zorgt er namelijk voor dat IE ook formulieren niet meer cached.

Wat concreter:

Voor session_start() even session_cache_limiter('private, must-revalidate') draaien (of 'private_no_expire, must-revalidate' als Mozilla hier moeilijk over doet dus, al heb ik dat nooit geprobeerd (PHP 4.2+)).

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 19-06-2003 08:21 ]

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:14
Ja, klopt, ik draai IE 6 hiero :) Ik hoopte dat dit misschien te automatiseren is, maar de beste oplossing die ik hier tot nu toe heb gelezen is ff alles kopieren voor ik ga posten (was al in me opgekomen).

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.